به تازگی کپکام قسمت اول از انیمیشن کوتاه Leon and the Mysterious Village را منتشر کرده است که این انیمیشن با نگاهی طنز به چالش‌هایی که لیان در پیدا کردن شخصیت اشلی با آن‌ها روبرو می‌شود، می‌پردازد. کمتر از یک هفته تا انتشار عنوان مورد انتظار کپکام (Capcom) یعنی Resident Evil 4 Remake باقیمانده است، […]

قسمت اول از انیمیشن کوتاه Resident Evil 4 Remake متشر شد

سیدهادی میرمحمدی
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

به تازگی کپکام قسمت اول از انیمیشن کوتاه Leon and the Mysterious Village را منتشر کرده است که این انیمیشن با نگاهی طنز به چالش‌هایی که لیان در پیدا کردن شخصیت اشلی با آن‌ها روبرو می‌شود، می‌پردازد.

کمتر از یک هفته تا انتشار عنوان مورد انتظار کپکام (Capcom) یعنی Resident Evil 4 Remake باقیمانده است، در همین راستا نیز ناشر بازی با انتشار انیمیشن کوتاهی تحت عنوان «Leon and the Mysterious Village» طرفداران را بیش از پیش هیجان زده می‌کند. این انیمیشن که تا به این لحظه تنها قسمت اول آن منتشر شده است ظاهری بسیار مشابه به انیمه هایدی دارد، البته تنها در صورتی که Ganados و Las Plagas را از آن فاکتور بگیریم.

در جستجوی اشلی، لیان از چندین روستایی درباره اشلی سوالاتی می‌پرسد. سوالاتی که با کلمات نامفهومی از سوی روستاییان پاسخ داده می‌شود و در ادامه ماجرا نیز به قصد کشتن به لیان حمله می‌کنند.

در ادامه می‌توانید قسمت اول از این انیمیشن کوتاه را مشاهده بفرمایید:

دانلود ۱۰۸۰

کپکام به تازگی نیز از محتوای پلی استیشن وی آر ۲ و The Mercenaries رونمایی کرده است که به صورت یک به روزرسانی رایگان، بعد از انتشار بازی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. شایعاتی نیز در خصوص توسعه Separate Ways به عنوان بسته‌ی الحاقی پولی نیز وجود دارد که طبق شایعات این بسته الحاقی بسیار بزرگتر از بسته الحاقی بازی اصلی خواهد بود. طبق گزارشات این بسته الحاقی در سال جاری منتشر خواهد شد، حال باید دید که کپکام چه زمانی از این بسته الحاقی رونمایی خواهد کرد.

عنوان Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. از طریق این لینک نیز می‌توانید نمرات منتقدین به بازی را مشاهده بفرمایید.

PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، ایکس باکس ، بازی ویدیویی ، پلی استیشن ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Capcom, Resident Evil 4 Remake

منبع متن: gamefa