زک اسنایدر (Zack Snyder)، کارگردان مطرح سینما، اخیراً در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که یک بازی نقش‌آفرینی بر اساس فیلم Rebel Moon در دست توسعه قرار دارد. اسنایدر با حضور در پادکست The Nerd Queens توضیح داد که وی در توسعه‌‎ی بازی Rebel Moon نقش دارد. این بازی بر اساس فیلم فضایی حماسی شرکت نتفلیکس […]

زک اسنایدر: یک بازی نقش‌‌آفرینی بر اساس فیلم Rebel Moon در دست توسعه است

محسن رضوی فر
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

زک اسنایدر (Zack Snyder)، کارگردان مطرح سینما، اخیراً در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که یک بازی نقش‌آفرینی بر اساس فیلم Rebel Moon در دست توسعه قرار دارد.

اسنایدر با حضور در پادکست The Nerd Queens توضیح داد که وی در توسعه‌‎ی بازی Rebel Moon نقش دارد. این بازی بر اساس فیلم فضایی حماسی شرکت نتفلیکس (Netflix) است که در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

این کارگردان در خصوص بازی اقتباسی Rebel Moon اظهار داشت:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازی Rebel Moon یک اثر نقش‌آفرینی است. اثری که در حال ساخت آن هستیم، به معنای واقعی کلمه دیوانه‌وار، غوطه‌ورکننده و بسیار بزرگ خواهد بود.

من نمی‌خواهم روی یک بازی معمولی کار کنم. چیزهای بیشتری در راه است، اما تنها چیزی که می‌گویم این است که همیشه می‌خواستم یک بازی نقش‌آفرینی بسازم. سرانجام به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم آن را در این مقیاس یا در یک مقیاس مضحک انجام دهیم و من فکر می‌کردم که مقیاس مضحک به وضوح همان مقیاسی است که ما باید در آن بازی را بسازیم.

اسنایدر در ادامه اضافه کرد که بازی Rebel Moon جهانی کاملا واقعی را ارائه می‌دهد و برای مخاطبان سرگرم کننده خواهد بود.

در فیلم Rebel Moon، بازیگرانی همچون Sofia Boutella Djimon Hounsou و Ed Skrein حضور دارند و این فیلم به صورت انحصاری از طریق سرویس نتفلیکس نمایش داده خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Rebel Moon, Zack Snyder

منبع متن: gamefa