تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال دیزنی پلاس «Daredevil: Born Again» با حضور بازیگر معروف، چارلی کاکس در این فیلم منتشر شده است. تصویر پشت صحنه سریال مارول و دیزنی پلاس «Daredevil: Born Again» نشان می‌دهند که چارلی کاکس به نقش نمادین خود دردویل متیو مرداک بازگشته است. در این عکس وی با عینک قرمز […]

تصاویر چارلی کاکس در سریال جدید Daredevil منتشر شد

لاوین شریفی
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال دیزنی پلاس «Daredevil: Born Again» با حضور بازیگر معروف، چارلی کاکس در این فیلم منتشر شده است.

تصویر پشت صحنه سریال مارول و دیزنی پلاس «Daredevil: Born Again» نشان می‌دهند که چارلی کاکس به نقش نمادین خود دردویل متیو مرداک بازگشته است. در این عکس وی با عینک قرمز معروف خود در کنار بازیگر برنده جایزه تونی نیکی ام. جیمز ایستاده است. نقش این بازیگر در سریال هنوز مشخص نشده است.

این سریال هجده قسمتی به عنوان یک بازنگری کلی بر سریال نتفلیکس این شخصیت توصیف شده است. عنوان شده است که بازیگران اصلی آن سریال، که برای سه فصل پخش شد، به این سریال بازخواهند گشت. سریال «Daredevil: Born Again» بهار سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

شخصیت کینگ پن و دردویل هر دو سال ۲۰۲۱ وارد دنیای سینمایی مارول شدند. متیو مرداک حضور کوتاهی در فیلم محبوب «Spider-Man: No Way Home» داشت و کینگ پن از شخصیت‌های اصلی سریال «Hawkeye» بود. چارلی کاکس اخیرا در دو قسمت سریال «She-Hulk» نیز حضور داشت.

تصاویر چارلی کاکس در سریال جدید Daredevil منتشر شد

منبع: ComingSoon

اخبار سینما ، تصاویر فیلم و سریال ، فیلم و سریال
Charlie Cox, Daredevil, Daredevil: Born Again

منبع متن: gamefa