به گفته‌ی کارگردان بازی Overwatch 2، فصل چهارم و ششم این عنوان میزبان قهرمانان جدیدی از کلاس پشتیبان خواهند بود. فصل سوم بازی Overwatch 2 در حال اتمام است و بازیکنان تا هفته‌ی اول آوریل فرصت دارند جوایز آن را به دست آورند. شرکت بلیزارد (Blizzard) در این فصل محتوای هیجان‌انگیز از جمله رویداد کراس‌اور […]

فصل چهارم Overwatch 2 میزبان قهرمان کلاس پشتیبان خواهد بود

مهدی مصطفایی
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گفته‌ی کارگردان بازی Overwatch 2، فصل چهارم و ششم این عنوان میزبان قهرمانان جدیدی از کلاس پشتیبان خواهند بود.

فصل سوم بازی Overwatch 2 در حال اتمام است و بازیکنان تا هفته‌ی اول آوریل فرصت دارند جوایز آن را به دست آورند. شرکت بلیزارد (Blizzard) در این فصل محتوای هیجان‌انگیز از جمله رویداد کراس‌اور One-Punch Man و رویداد PachiMarchi را تدارک دیده است و بازیکنان همچنان فرصت شرکت در این رویداد را دارند. با این حال بسیاری از بازیکنان Overwatch 2 تمایل دارند پیرامون محتوای فصل بعدی آن جزئیاتی به دست آورند. در همین راستا آرون کلر (Aaron Keller)، کارگردان بازی، در یک پست وبلاگ جدید تایید کرد که قهرمان جدید Overwatch 2 که در فصل بعد اضافه می‌شود، از کلاس Support یا پشتیبان خواهد بود.

کلر در ادامه توضیح داد که با توجه به محبوبیت قهرمانان کلاس پشتیبان، شخصیت‌های جدیدی از آن در دو فصل چهارم و ششم به بازی Overwatch 2 اضافه می‌شوند. بازیکنان می‌توانند منتظر معرفی قهرمان جدید فصل چهارم در روزهای آینده باشند. همچنین بلیزارد برای فصل پنجم این بازی، یک نقشه‌ی جدید را تدارک دیده است.

کلر در ادامه پیرامون کراس‌اورهای بیشتر سری Overwatch گفت:

تیم قبل از شروع کراس‌اور با سری One-Punch Man کمی نگران بود. اگر بخواهم شفاف توضیح دهم، ما کمی نگران بودیم که جهان دیگری حتی به جذابیت این سری را با دنیای Overwatch ترکیب کنیم. وقتی برای اولین بار این همکاری را اعلام کردیم، در مورد ارزش‌های خود و نحوه‌ی برخورد با رویدادهایی مانند این صحبت کردیم و به نظر می‌رسید بازیکنان با ما موافق بودند.

با این حال، به نظر می‌رسد رویداد کراس‌اور One-Punch Man با موفقیت همراه بوده و به تیم پشتیبان Overwatch 2 اعتماد به نفس کافی برای همکاری‌های بیشتر در آینده را داده است. این تیم امید دارد در سال جاری بتواند یک همکاری بزرگ دیگر را برای بازیکنان به نمایش گذارد.

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Blizzard, Blizzard Entertainment, Overwatch 2

منبع متن: gamefa