طبق ادعای یک افشاگر معروف، یوبیسافت سرویس اشتراکی یوبیسافت پلاس خود را در اواسط ماه آوریل ۲۰۲۳ روی پلتفرم ایکس باکس می‌آورد. در ژانویه سال گذشته، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) تایید کرد که سرویس اشتراکی خود به نام یوبیسافت پلاس را در مقطعی از آینده روی پلتفرم ایکس باکس خواهد آورد که در نتیجه‌ی آن، کاتالوگ […]

شایعه: یوبیسافت پلاس در آوریل روی ایکس باکس عرضه می‌شود

مهدی مصطفایی
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

طبق ادعای یک افشاگر معروف، یوبیسافت سرویس اشتراکی یوبیسافت پلاس خود را در اواسط ماه آوریل ۲۰۲۳ روی پلتفرم ایکس باکس می‌آورد.

در ژانویه سال گذشته، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) تایید کرد که سرویس اشتراکی خود به نام یوبیسافت پلاس را در مقطعی از آینده روی پلتفرم ایکس باکس خواهد آورد که در نتیجه‌ی آن، کاتالوگ بزرگی از بازی‌های این شرکت فرانسوی برای بازیکنان این پلتفرم در دسترس قرار خواهند گرفت. از آن زمان، یوبیسافت اخبار کمی در رابطه با این اقدام منتشر کرده است اما گزارش‌های جدید به نکات قابل توجهی پیرامون آن اشاره دارند.

اخیرا کاربر ScriptLeaksR6 در توییتر ادعا کرد که سرویس یوبیسافت پلاس در اواسط ماه آوریل آینده روی پلتفرم ایکس باکس عرضه خواهد شد. این کاربر در گذشته اطلاعات دقیقی از برنامه‌های یوبیسافت از جمله اشاره به بازی Assassin’s Creed Mirage قبل از معرفی آن را افشا کرده است. علاوه بر این، در آگست سال گذشته لوگوی سرویس یوبیسافت پلاس در فروشگاه ایکس باکس کشف شد که نشان می‌داد عرضه‌ی این سرویس روی پلتفرم بازی شرکت مایکروسافت در حال انجام است.

اگر یوبیسافت در نظر داشته باشد سرویس اشتراکی خود را در ماه آینده روی ایکس باکس بیاورد، احتمالا در روزهای آینده شاهد انتشار اعلامیه‌ای رسمی برای آن خواهیم بود. علاوه بر این، هنوز اطلاعاتی پیرامون ترکیب این سرویس با ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در دسترس قرار ندارد.

PC ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، ایکس باکس ، بازی ویدیویی
Microsoft, Ubisoft, Xbox Game Pass

منبع متن: gamefa