افشاکننده تصاویر Avatar: Frontiers of Pandora می‌گوید که تصاویر بیشتری از گیم پلی این عنوان اول شخص و جهان باز در دست دارد که به زودی منتشر می‌کند. بازی جهان باز و اول شخص یوبی‌سافت (Ubisoft) و مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) با نام Avatar: Frontiers of Pandora، سال‌هاست که در دست ساخت است، اما تاکنون […]

چندین اسکرین شات از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora لو رفت

امیرحسین رنجبر
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

بازی جهان باز و اول شخص یوبی‌سافت (Ubisoft) و مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) با نام Avatar: Frontiers of Pandora، سال‌هاست که در دست ساخت است، اما تاکنون به جز یک تریلر معرفی سینماتیک، چیزی از آن ندیده‌ایم. با این حال، ممکن است این روند به زودی تغییر کند.

در صفحه توییتر @ScriptLeaksR6 که مرتبا اطلاعات مربوط به Rainbow Six را فاش می‌کند و همچنین Assassin’s Creed Mirage را قبل از معرفی آن لو داد، اخیرا ادعا کرده است که چندین اسکرین شات از بازی جدید Avatar به دست آورده است و به زودی به اشتراک می‌گذارد. اولین تصویر منتشر شده شخصیت اصلی بازی را تفنگ به دست نشان می‌دهد. این افشاکننده همچنین گفته است که به زودی ویدیوهایی از گیم‌پلی این عنوان را منتشر خواهد کرد.

با تایید یوبی‌سافت، این کمپانی فرانسوی حضور پررنگی در E3 امسال خواهد داشت. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احتمالا در آینده چیزهای بیشتری از بازی Avatar خواهیم شنید. بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اکس و اس و PC در حال توسعه است. این بازی قرار است قبل از آوریل ۲۰۲۴ منتشر شود.

PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، ایکس باکس ، بازی ویدیویی ، پلی استیشن
Avatar, Avatar: Frontiers of Pandora, Massive Entertainment, Ubisoft

منبع متن: gamefa

دسته: اخبار دنیای بازی
بازدید: 57