استودیوی مستقل Black Salt Games به تازگی اولین بازی خود با نام Dredge را منتشر کرده است. Dredge یک نقش‌آفرینی ماهیگیری است. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم. Dredge یک ماجراجویی ماهیگیری با یک جریان نهفته‌ی شوم است. در این بازی شما با فروش ماهی‌هایی که به دست آورده‌اید کشتی خود […]

نقدها و نمرات بازی Dredge منتشر شدند

آرش بوالحسنی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

استودیوی مستقل Black Salt Games به تازگی اولین بازی خود با نام Dredge را منتشر کرده است. Dredge یک نقش‌آفرینی ماهیگیری است. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم.

Dredge یک ماجراجویی ماهیگیری با یک جریان نهفته‌ی شوم است. در این بازی شما با فروش ماهی‌هایی که به دست آورده‌اید کشتی خود را ارتقا می‌دهید و به اعماق ناشناخته‌ها می‌روید. کشف داستان مکان‌های مرموز با تکمیل ماموریت‌های مختلف هم بخشی از بازی هستند. در سفرهای خود متوجه خواهید شد که بعضی مکان‌ها باید کشف نشده باقی بمانند. هم‌چنین باید حواستان به زمان روز هم باشد، چرا که در تاریکی شب موجودات عجیب و نه چندان دوستانه‌ای به سراغ شما خواهند آمد.

GamingBolt 9/10

بازی Dredge با ترکیب استادانه‌ای از گیم‌پلی ماهیگیری و المان‌های ژانر وحشت تبدیل به یک بازی اول عالی برای استودیوی Black Salt Games می‌شود. سبک و سیاق منحصر به فرد گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بازی نشان‌دهنده‌ی اعتماد به نفس و مهارت هستند. امیدوارم که آن‌ها بعد از Dredge خیلی زود یک اثر عالی دیگر را عرضه کنند.

PlayStation Universe 9/10

بازی Dredge یک تجربه‌ی ترسناک اغواکننده در ژانر وحشت است که در پوسته‌ی یک بازی ماهیگیری پیچیده شده است. نحوه‌ای که Black Salt Games وحشت از اعماق اقیانوس را به تصویر می‌کشد باید مورد احترام قرار بگیرد. این توسعه‌دهنده توانسته اثر ترسناک آرام‌سوزی را ارائه دهد که از بهترین المان‌های لاوکرفت قرض می‌گیرد.

Screen Rant 9/10

بازی Dredge یک اثر ماجراجویی فوق‌العاده با رگه‌هایی از ژانر وحشت است. این بازی به آسانی بین ماهیگیری با آرامش در روز و فرار با بیم و هراس به سمت مکانی امن در شب جابه‌جا می‌شود. آمبیانس آزاردهنده و معماهای متنوع این بازی شما را تا پایان با خود همراه می‌کنند. Dredge به طرز غافلگیرکننده‌ای یک بازی متفکرانه و غرق در اتمسفر است.

Comicbook.com 8/10

Dredge یک بازی مستقل سرگرم‌کننده است که ژانر وحشت کیهانی را با تمرکز روی یکی از ثابت‌ترین موتیف‌های ژانر لاوکرفت یعنی اقیانوس بررسی می‌کند. جنبه‌های ماهیگیری و شبیه‌ساز بازی هوشمندانه هستند و ترکیب آن‌ها با المان‌های وحشت و هیولاهای ترسناک نوآورانه ظاهر می‌شوند. اگر شما از وحشت کیهانی لذت می‌برید و به دنبال یک بازی کم‌ریسک هستید، Dredge قطعا برای شما است.

Push Square 7/10

گیم‌پلی بازی وقتی به دنبال پول یا آیتم‌های خاصی هستید می‌تواند تکراری شود. به علاوه مدیریت منوهای بازی می‌توانند کمی گیج‌کننده شوند. پاسخ هر دوی این مشکل‌ها ارتقاهای بسیار مهم در بازی هستند که توانایی‌های اندک در ماهیگیری یا کمبود Inventory را حل می‌کنند. علی رغم برخی مشکلات باید گفت که ایده‌ی مرکزی جذاب Dredge و سیستم ارتقای لذت‌بخش آن این بازی را سر پا نگه می‌دارند.

Edge Magazine 6/10

این بازی نیمی یک شبیه‌ساز ماهیگیری و نیمی دیگر یک ماجراجویی لاوکرفتی است. با وجود اینکه ترکیب این دو ژانر به طرز غافلگیرکننده‌ای خوب است، اما هر دو المان به اندازه‌ی کافی پخته نیستند.

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، امتیازات بازی ها ، بازی ویدیویی
Black Salt Games, Dredge, Team17

منبع متن: gamefa