نقدهای فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شده و منتقدان نمرات نسبتا خوبی به این اثر داده‌اند. فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) اقتباسی از بازی‌هایی به همین نام است و جاناتان ام گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی سکان کارگردانی آن را در دست داشته‌اند. منتقدان […]

نقدها و نمرات فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

علی محمدپناه
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

نقدهای فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شده و منتقدان نمرات نسبتا خوبی به این اثر داده‌اند.

فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) اقتباسی از بازی‌هایی به همین نام است و جاناتان ام گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی سکان کارگردانی آن را در دست داشته‌اند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» یک کمدی دلنشین با مرکزیت احساسی قوی است که یک ماجراجویی فانتزی سرگرم‌کننده را ارائه می‌کند، حتی اگر به خوبی به این بازی آشنا نبوده باشید.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۷۲ نقد برای فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» منتشر شده که امتیاز ۸۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۴۷ نقد است. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

  • راتن تومیتوز | ۱۷۲ نقد – امتیاز ۸۹ درصد
  • متاکریتیک | ۴۷ نقد – امتیاز ۷۰ درصد
فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves
فیلم Dungeons Dragons Honor Among Thieves

«۹۱/۱۰۰ IndieWire | منتقد: ماریسا میرابل»

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» نوع خاصی از جادوی سینمایی را تداعی می‌کند که آن را با دیگر آثار فانتزی متفاوت می‌کند. داستان صمیمانه، شخصیت‌های دلربا، جلوه‌های بصری خیره‌کننده، طبیعت مملو از سرگرمی به این اثر اجازه داده تا یک اثر کلاسیک ارزشمند باشد. این اقتباس توانسته توانایی‌های خودش را ثابت کند.

«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: کریستین هولوب»

طنز فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» داستان خودش را به سخره نمی‌گیرد و همین نیز سبب شده تا توسط بیننده مورد استقبال قرار بگیرد. شخصیت‌ها چیزهای خنده‌داری می‌گویند و همین نیز پویایی بین آن‌ها را بیشتر می‌کند. داستان ملموس این فیلم درباره گروهی عمل کردن بسیار جالب است و عناصر فانتزی آن نیز مستقیم به نمایش گذاشته شدند.

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: کارلی لین»

چه یک فرد مبتدی و ناآگاه و چه طرفداری سرسخت باشید، فیلم «سیاه‎چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» با ارائه کاراکترهای دوست‌داشتنی و داستان‌سرایی حماسی توانسته همه بیننده‌ها را سرگرم کند.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: هلن اوهارا»

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» از مضحک بودن خودش لذت می‌برد اما در عین حال، یک هسته احساسی نیز شکل می‌دهد و یک کمدی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را برای بیننده‌ها به نمایش می‌گذارد.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: لوویا گیارکی»

حسی از بازی درون فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» جریان دارد و به نظر می‌رسد که جلوه‌های بصری خوب، طراحی تولید دقیق و موسیقی متحرک سعی در برانگیخته کردن تصورات بیننده‌ها دارد.

«۸۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» به طور همزمان جذاب و دلنشین، تماشایی و مبتکرانه به شمار می‌رود که علاوه بر شادی دلنشین ممکن است اشک را به چشمان شما نیز بیاورد.

«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» به طور قابل‌توجهی پرشور و پرانرژی است و هرگز تسلیم نمی‌شود. این موارد در کنار درون مایه روشن و دلپذیرش اوقات بسیار خوشی را برای بیننده‌ها رقم می‌زند.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

فیلم‌‌نامه فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» کار بسیار خوبی در دسترس‌‍‌پذیر بودن این فیلم برای همه مخاطبان انجام داده است. این در حالی است که کمدی دلنشین این اثر به آن کمک شایانی کرده است.

«۵۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

احساس می‌شود که فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» همه چیز را سرسری گرفته و آن طور که باید خشن، در لحظه و تازه نیست.

فیلم و سریال ، نمرات فیلم
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves, فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان, نمرات فیلم

منبع متن: gamefa