به دنبال رونمایی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در شوکیس پلی استیشن، تصاویری از گیم‌پلی این عنوان به اشتراک گذاشته شد. در این پست به مقایسۀ آن‎‌‌ها با بازی اورجینال خواهیم پرداخت. طبق اعلام رسمی کونامی، بهبودهای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تنها به جلوه‌های بصری محدود نمی‌شود و شاهد آپگریدها […]

مقایسه ریمیک Metal Gear Solid 3 با نسخه اورجینال

محمد حسین کریمی
۴ خرداد ۱۴۰۲ - 20:57
مقایسه

به دنبال رونمایی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در شوکیس پلی استیشن، تصاویری از گیم‌پلی این عنوان به اشتراک گذاشته شد. در این پست به مقایسۀ آن‎‌‌ها با بازی اورجینال خواهیم پرداخت.

طبق اعلام رسمی کونامی، بهبودهای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تنها به جلوه‌های بصری محدود نمی‌شود و شاهد آپگریدها و تکامل‌هایی در گیم‌پلی نیز هستیم. آن‌ها در بیانیه‌ای چنین توضیح دادند:

METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER یک بازسازی وفادار به عنوان Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. نسل جدیدی از پلیرها و طرفداران همیشگی سری Metal Gear می‌توانند داستان ریشه‌ای باس بیگ باس و ماموریت Snake Eater را در قالب گیم‌پلی بهبود یافته تجربه کنند. METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

تصاویر مقایسه‌ای میان نسخۀ ریمیک و اورجینال MGS3 را در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa