در ویدیو جدیدی که از فیلم مورد انتظار Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده شاهد ربات‌های دوست داشتنی این مجموعه هستیم.

ویدیو جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد

ایلیا عسگری
۵ خرداد ۱۴۰۲ - 13:00
ویدیو

در ویدیو جدیدی که از فیلم مورد انتظار Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده شاهد ربات‌های دوست داشتنی این مجموعه هستیم.

با فرا رسیدن فصل تابستان شاهد ماه‌های شلوغی حول محور اکران فیلم‌های پر سر و صدای هالیوودی هستیم که یکی از آن‌ها Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران) نام دارد. اثری که به عنوان نخستین دنباله مجموعه تبدیل‌شوندگان پس از ریبوت آن در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و این مسئله باعث شده تا انتظارات از آن به شدت افزایش پیدا نماید.

برخلاف فیلم Bumblebee (بامبلبی) این بار شاهد حضور ربات‌های گوناگونی از دار و دسته اتوبات‌ها هستیم که یکی از آن‌ها میراژ نام دارد. رباتی که در تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از این فیلم به مخاطبین بیش از پیش معرفی شده و سکانس جذابی را به ارمغان آورده است.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید.

دانلود ویدیو

فیلم Transformers: Rise of the Beasts به کارگردانی استیون کیپل جونیور که از بازیگرانی همچون آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لورین ولز بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
Transformers: Rise of the Beasts, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa