دولف لاندگرن که به عنوان یکی از ستارگان اکشن سینما محسوب می‌شود، به دنیای The Witcher کمپانی نتفلیکس پیوسته است.

دولف لاندگرن به دنیای The Witcher نتفلیکس پیوست

ایلیا عسگری
۵ خرداد ۱۴۰۲ - 14:00
دولف

دولف لاندگرن که به عنوان یکی از ستارگان اکشن سینما محسوب می‌شود، به دنیای The Witcher کمپانی نتفلیکس پیوسته است.

دولف لاندگرن بازیگر و رزمی‌کار ۶۵ ساله سوئدی که به عنوان یکی از ستارگان مشهور ژانر اکشن دهه ۱۹۸۰ الی ۱۹۹۰ میلادی به شمار می‌رود، در تازه‌ترین مصاحبه خود به حضور در دنیای The Witcher (ویچر) اشاره داشته و اعلام نموده که در آفریقای جنوبی مشغول فیلم‌برداری برای یک پروژه جدید از این مجموعه می‌باشد.

طبق صحبت‌های او، این پروژه جدید یک سریال فرعی از دنیای The Witcher می‌باشد که حول محور گروهی دزد تحت عنوان “موش‌ها” جریان دارد که برای نخستین‌بار در فصل سوم سریال ویچر حضور پیدا خواهند کرد. اعضای این گروه را جوانانی تشکیل داده‌اند که خانواده و زندگی خود را در بحبوحه جنگ از دست داده و این مسئله آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار داده است.

در حالی که دولف لاندگرن صحبتی از نقش خود نکرده اما در کتاب‌های ویچر شاهد یک شکارچی جایزه‌بگیر با شخصیتی بسیار بی‌روح و سرد هستیم که بارها با گروه موش‌ها و شخصیت سیری رودررو می‌شود. با توجه به ظاهر شخصیت لئو بونهارت و فیزیک دولف لاندگرن می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بازیگر سوئدی برای نقش نام برده شده در نظر گرفته شده باشد.

با وجد آن که فصل سوم سریال The Witcher آخرین حضور هنری کویل در قامت گرالت از ریویا خواهد بود اما پیوستن دولف لاندگرن به این فرنچایز تلویزیونی می‌تواند باعث خشنودی طرفداران شده و منجر به خلق لحظاتی جذاب و تماشایی بشود. مخصوصاً که اگر او ایفای نقش شخصیت لئو بونهارت را بر عهده گرفته باشد.

فصل سوم سریال The Witcher در تاریخ ۲۹ ژوئن ( ۸ تیر) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
netflix, The Witcher 3, تلویزیون, سریال

منبع متن: gamefa