انتخاب بازیگران مورتال کامبت ۲ ادامه دارد. یک هفته بعد از مشخص شدن بازیگر جید، امروز آدلین رودولف برای ایفای نقش کیتانا انتخاب شده است. طبق گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، رودولف به تاتی گابریل پیوسته است. رودولف برای بازی در نقش آگاتا در سریال Chilling Adventures of Sabrina و نقش بیلی وسکر در سریال […]

بازیگر شخصیت کیتانا فیلم Mortal Combat 2 مشخص شد

مینو فرجی
۵ خرداد ۱۴۰۲ - 21:07
بازیگر

انتخاب بازیگران مورتال کامبت ۲ ادامه دارد. یک هفته بعد از مشخص شدن بازیگر جید، امروز آدلین رودولف برای ایفای نقش کیتانا انتخاب شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، رودولف به تاتی گابریل پیوسته است. رودولف برای بازی در نقش آگاتا در سریال Chilling Adventures of Sabrina و نقش بیلی وسکر در سریال Resident Evil شناخته شده است. گابریل و رودولف در سریال ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا همبازی بودند و در فیلم مورتال کامبت نیز ارتباط نزدیکی خواهند داشت چون جید بادیگارد کیتانا است.

گویا شخصیت کیتانا در دنباله مورتال کامبت حضور دارد چون سال ۲۰۲۱ یکی از شخصیت‌های محبوب فیلم بود. رودولف سومین بازیگری است که به مورتال کامبت ۲ پیوسته؛ کارل اربن در نقش جانی کیج دیگر بازیگر این فیلم است. هنوز بازیگران دیگر شخصیت‌ها مشخص نشده‌اند. جرمی اسلیت فیلم‌نامه را قلم می‌زند و سایمون مک‌کوید برای کارگردانی باز می‌گردد.

منبع: کامینگ سون

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Mortal Combat, مورتال کامبت, مورتال کمبت

منبع متن: gamefa