وب‌سایت متعلق به بازی Metal Gear Solid: Master Collection می‌گوید که باید منتظر انتشار دیگر آثار کلاسیک سری باشیم. زمانی هیچ‌شخصی فکرش را نمی‌کرد اما سرانجام کونامی در جریان مراسم PlayStation Showcase از بازسازی قسمت سوم حماسۀ هیدئو کوجیما رونمایی کرد. با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، به‌نظر می‌رسد که حالا کونامی کمر […]

وب‌سایت رسمی متال گیر احتمالاً به تکمیل مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection اشاره دارد

حسین غزالی
۵ خرداد ۱۴۰۲ - 23:08
وب‌سایت

وب‌سایت متعلق به بازی Metal Gear Solid: Master Collection می‌گوید که باید منتظر انتشار دیگر آثار کلاسیک سری باشیم.

زمانی هیچ‌شخصی فکرش را نمی‌کرد اما سرانجام کونامی در جریان مراسم PlayStation Showcase از بازسازی قسمت سوم حماسۀ هیدئو کوجیما رونمایی کرد. با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، به‌نظر می‌رسد که حالا کونامی کمر همت بسته تا به فرانچایز محبوبش شروعی دوباره ببخشد. اگرچه بازی از حالا پلتفرم‌های مقصدش را مشخص کرده، اما هنوز تاریخ انتشاری ندارد؛ بنابراین طرفداران می‌توانند تا زمان عرضۀ این بازسازی، با برخی نسخه‌های کلاسیک سری تحت نام Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 تجدید میعاد کنند.

قسمت اول از این کالکشن شامل قسمت اول از سری به‌همراه مراحل اضافی موسوم به VR Missions و Special Missions، هم‌چنین Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌شود. دو بازی آخر البته پیش از این نیز در قالب کالکشن HD مجموعه در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بودند. بنابراین بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که این کالکشن شامل محتوای جدیدی نسبت به نمونۀ مشابه سال ۲۰۱۱ باشد؛ خصوصاً آن‌که حالا پس از عرضۀ قسمت پنجم، بازی‌های آرکید سری نیز اهمیت بالاتری پیدا می‌کنند.

نکتۀ قابل توجه این کالکشن اما از آن‌جایی که مشخص است، عبارت «Vol. 1» در پایان نامش بود که نشان دهندۀ ادامه‌دار بودن لیست بازی‌های موجود در آن است. کونامی هم به‌همین مناسبت و در تأیید این گمان نزدیک به واقعیت، در صفحه رسمی اینترنتی این بازی پس از لیست کردن سه قسمت اول سری، یک علامت سوال قرار داده و در پایین آن نوشته است: «برای دریافت اخبار بیش‌تر گوش‌‌به‌زنگ باشید.»

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Metal Gear Solid: Master Collection

منبع متن: gamefa