مدیا مولکول (Media Molecule) که ساخت Dreams و LittleBigPlanet را در کارنامه دارد، طراح ارشد پیشین خود را به عنوان کارگردان ایده‌پرداز جدید خود معرفی می‌کند. اکنون، قرار است که جان بیچ (John Beech) جای مارک هیلی (Mark Healey)، کارگردان ایده‌پرداز پیشین و تأسیس‌یار مدیا مولکول که ماه گذشته این استودیو را ترک کرد، را […]

استودیوی سازنده Dreams کارگردان ایده‌پرداز جدید خود را معرفی کرد

امیرعلی قربان‌پور
۶ خرداد ۱۴۰۲ - 13:11
استودیوی

مدیا مولکول (Media Molecule) که ساخت Dreams و LittleBigPlanet را در کارنامه دارد، طراح ارشد پیشین خود را به عنوان کارگردان ایده‌پرداز جدید خود معرفی می‌کند.

اکنون، قرار است که جان بیچ (John Beech) جای مارک هیلی (Mark Healey)، کارگردان ایده‌پرداز پیشین و تأسیس‌یار مدیا مولکول که ماه گذشته این استودیو را ترک کرد، را بگیرد. کار بیچ در استودیوی بریتانیایی مدیا مولکول از سال ۲۰۰۹ آغاز شد. او در زمره‌ی بازی‌سازانی قرار گرفت که مدیا مولکول از میان جامعه‌ی هواداری بازی‌های خود به خدمت می‌گیرد.

به گفته‌ی رسانه‌ی VGC، تام دنت (Tom Dent) که مدیر جامعه‌ی هواداری این استودیو به حساب می‌آید درباره‌ی بیچ گفته بود:

حرفه‌ی اصلی جان خانه‌سازی بود، نه بازی‌سازی، اما عملکرد او در توسعه‌ی LittleBigPlanet آنقدر عالی بود که او را استخدام کردیم.

تام دنت

خبر جدا شدن هیلی از این استودیو نیز یک هفته پس از انتشار خبری رسمی مبنی بر پایان پشتیبانی از Dreams اعلام شد. بیانیه‌ای نیز در وبسایت بازی انتشار یافت که دلیل عدم ادامه‌ی پشتیبانی از Dreams پس از ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) را تمرکز استودیو بر پروژه‌ای جدید و هیجان‌انگیز برشمرد.

مدیا مولکول روز جمعه هم توییتی منتشر نمود و گفت:

از اینکه جان رهبری سفر تازه‌مان را بر عهده خواهد داشت، هیجان‌زده هستیم.

مدیا مولکول

همچنین، خود جان بیچ اعلام کرد:

حقیقتاً باعث افتخار است که در نقش کارگردان ایده‌پرداز مدیا مولکول فعالیت کنم. اعضای این استودیو بدون شک برخی از خلاق‌ترین افرادی هستند که افتخار آشنایی‌شان را داشته‌ام. سعی می‌کنم که برای سرفرازی مدیا مولکول و هوادارانمان بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارم.

جان بیچ
اخبار بازی ، بازی ویدیویی
John Beech, Media Molecule

منبع متن: gamefa