یک افشای جدید، شایعه ساخت کنترلر و هدست ایکس باکس با تم Starfield را واقعی‌تر از همیشه می‌کند، اما هر دوی آن‌ها محصولاتی گران به نظر می‌رسند. این خبر توسط billbil-kun، یک افشاگر پرکار و دقیق که این خبر را در Dealabs منتشر کرده است، گزارش شد. این گزارش نشان می‌دهد که کنترلر بی‌سیم Starfield […]

شایعه: کنترلر و هدست مخصوص Starfield عرضه خواهد شد

امیرحسین رنجبر
۷ خرداد ۱۴۰۲ - 19:18
شایعه:

یک افشای جدید، شایعه ساخت کنترلر و هدست ایکس باکس با تم Starfield را واقعی‌تر از همیشه می‌کند، اما هر دوی آن‌ها محصولاتی گران به نظر می‌رسند.

این خبر توسط billbil-kun، یک افشاگر پرکار و دقیق که این خبر را در Dealabs منتشر کرده است، گزارش شد. این گزارش نشان می‌دهد که کنترلر بی‌سیم Starfield با قیمت ۷۴.۹۹ یورو / ۷۹.۹۹ دلار و هدست بی سیم این بازی به صورت محدود و با قیمت ۱۲۴.۹۹ یورو / ۱۲۴.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. هر دوی این قیمت‌ها کمی بیشتر از آن چیزی است که معمولا برای یک کنترلر یا هدست معمولی می‌پردازید.

این گزارش ادامه می‌دهد که هر دو لوازم جانبی به‌ عنوان بخشی از رویداد بازی‌های ایکس‌ باکس در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. ممکن است تمام لوازم جانبی مربوط به Starfield حتی قبل از انتشار رسمی بازی عرضه شوند.

این لیک اما ظاهر دستگاه‌ها را تایید نمی‌کند. من یکی از طرفداران بزرگ طراحی کنترلر Starfield هستم که در اوایل امسال در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شد، اما متاسفانه احتمال فیک بودن آن وجود دارد.

مانند هر کس دیگری، ما نیز امید زیادی به Starfield Direct داریم؛ اما در غیاب اخبار مناسب و عملکرد ضعیف بازی‌ Redfall، اعتبار بتسدا (Bethesda) بیش از قبل زیر سوال رفته است. دوستان، توجه به این مسیر فقط اعصاب خوردی به همراه دارد؛ بیایید حداقل تا انتشار نمرات بازی منتظر بمانیم. مطمئنا نمایش بازی در Starfield Direct خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد.

PC ، Xbox ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Bethesda, Microsoft, Starfield, Xbox

منبع متن: gamefa