یکی از توسعه‌دهندگان سابق عنوان Days Gone می‌گوید اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، ممکن بود دنباله‌ی این بازی تا به حال در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. برخی گزارش‌ها در گذشته به این موضوع اشاره داشتند که سونی به ساخت Days Gone 2 چراغ سبز نشان نداده و این امر موجب شد تا بند […]

سازنده سابق Days Gone: نسخه دوم این بازی ممکن بود تا به حال منتشر شده باشد

محسن رضوی فر
۸ خرداد ۱۴۰۲ - 17:33
سازنده

یکی از توسعه‌دهندگان سابق عنوان Days Gone می‌گوید اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، ممکن بود دنباله‌ی این بازی تا به حال در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

برخی گزارش‌ها در گذشته به این موضوع اشاره داشتند که سونی به ساخت Days Gone 2 چراغ سبز نشان نداده و این امر موجب شد تا بند استودیو (Bend Studio) به سوی توسعه‌ی پروژه‌های دیگری برود. جف راس (Jeff Ross)، کارگردان Days Gone، با انتشار پستی در توییتر خاطرنشان کرد که رویداد اخیر PlayStation Showcase او را عصبانی کرده است، زیرا این واقعیت را به وی یادآوری می کند که دنباله‌ی اثر مذکور ممکن بود تا یک ماه پیش منتشر شود.

هنگامی که از جف راس پرسیده شد که چرا ساخت Days Gone هنوز نمی‌تواند اتفاق بیفتد، اشاره کرد که از این موضوع زمان زیادی گذشته است و بخش بزرگی از تیم سازنده استودیو را ترک کردند و در حال حاضر هیچ علاقه‌ای از سوی سونی مبنی بر ساخت نسخه‌ی دوم وجود ندارد. تنها مدتی پیش اعلام شد که یک اقتباس سینمایی از این بازی در دست ساخت است.

اینکه آیا در سونی آینده مجوز ساخت نسخه‌ی دوم Days Gone را صادر می‌کند یا خیر، موضوعی است که تنها زمان آن را مشخص خواهد کرد. بند استودیو بازی جدیدی در دست توسعه دارد که هنوز اطلاعات مشخصی از آن در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از پروژه‌ی جدید استودیوی مذکور باشیم.

Playstation ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Bend Studio, Days Gone, Sony

منبع متن: gamefa