مشخصاً قرار نبود PlayStation Showcase آخرین رویداد شرکت سونی برای معرفی و بازاریابی عناوین کنسول پلی استیشن ۵ باشد. از ثانیه آخر PlayStation Showcase، بازی‌بازان زیادی از سراسر دنیا در حال نقد شرکت سونی برای نمایش نه چندان قدرتمندانه چهارشنبه هفته گذشته هستند. بسیاری از کاربران، عامل نارضایتی خود را عدم حضور بازی‌های بزرگِ انحصاری […]

سونی برنامه دارد در سال ۲۰۲۳ رویدادهای بیشتری برای پلی استیشن برگزار کند

امیرحسین نصرتی
۸ خرداد ۱۴۰۲ - 19:17
سونی

مشخصاً قرار نبود PlayStation Showcase آخرین رویداد شرکت سونی برای معرفی و بازاریابی عناوین کنسول پلی استیشن ۵ باشد.

از ثانیه آخر PlayStation Showcase، بازی‌بازان زیادی از سراسر دنیا در حال نقد شرکت سونی برای نمایش نه چندان قدرتمندانه چهارشنبه هفته گذشته هستند. بسیاری از کاربران، عامل نارضایتی خود را عدم حضور بازی‌های بزرگِ انحصاری عنوان می‌کنند و عده‌ای هم از این شکایت دارند که چرا به اندازه کافی غافلگیر نشدند. با این وجود اما گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که رویدادهای بیشتری از پلی استیشن برای سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند و هواداران احتمالاً امسال، به سورپرایزها و انتظارت خود خواهند رسید.

ساعاتی پیش ایتن گچ (Ethan Gach)، گزارشگر ارشد رسانه Kotaku، با انتشار توییتی در حساب رسمی خود نوشت:

منابع مختلف به من می‌گویند که هر دو شرکت سونی و نینتندو، شوکیس‌های دیجیتالی دیگری دارند که قرار است در سال جاری برگزار شوند.

ایتن گچ

البته مطالب فوق، خیلی غافلگیرکننده نیستند چراکه به‌طور پیش‌فرض، هر ساله شاهد چندین نمایش State of Play از سوی سونی هستیم و اتفاقاً با وجود اینکه این رویدادها بیشتر مُختص عناوین ترد پارتی هستند اما غافلگیری‌های بزرگی درون آن‌ها رخ می‌دهد؛ سورپرایزهایی که رفته رفته باعث شدند تا انتظارات از نمایش‌های بزرگی چون پلی استیشن شوکیس، بسیار بیشتر شود.

با این وجود، منابعی ادعا می‌کنند که یکی از نمایش‌های سال جاری شرکت سونی، بخش دوم PlayStation Showcase خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم قسمت اول پادکست زنده گیمفا که اتفاقاً به بحث و گفتگو درباره رویداد هفته گذشته پلی استیشن می‌پردازد را از دست ندهید.

منبع: PushSquare

Playstation ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
PlayStation, ps5, Sony, State of Play

منبع متن: gamefa