بر اساس صحبت‌های یک منبع داخلی معتبر، در ابتدا به مانند Dark Souls 3، برای بازی Elden Ring دو DLC پولی در قالب یک سیزن پس (Season Pass) برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلایلی نامشخص، فرام سافتور تصمیم گرفت تا این دو DLC را در قالب یک بستۀ‌الحاقی بزرگ ادغام کند. لنس مک‌دونالد (Lance Mcdonald)، […]

گزارش: بازی Elden Ring در ابتدا شامل دو DLC می‌شد که در قالب یک بسته الحاقی ادغام شدند

محمد حسین کریمی
۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09:34
گزارش:

بر اساس صحبت‌های یک منبع داخلی معتبر، در ابتدا به مانند Dark Souls 3، برای بازی Elden Ring دو DLC پولی در قالب یک سیزن پس (Season Pass) برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلایلی نامشخص، فرام سافتور تصمیم گرفت تا این دو DLC را در قالب یک بستۀ‌الحاقی بزرگ ادغام کند.

لنس مک‌دونالد (Lance Mcdonald)، یکی از منابع داخلی و مادسازهای معروف عناوین سولز، در کانال دیسکورد خود گفت:

Elden Ring قرار بود با یک سیزن پس که شامل دو DLC می‌شود عرضه شود. این رویکرد ۱۰۰ درصد برنامه‌ریزی شده بود. اطلاع ندارم در کدام بخش از توسعه تصمیم گرفتند این رویکرد را کنار بگذارند. حالا باید منتظر یک بستۀ‌الحاقی بزرگ باشیم. این سناریو شباهت زیادی به Bloodborne و The Old Huntersدارد. اما من فکر می‌کنم این بهتر است که یک DLC بسیار بزرگ داشته باشیم.

مک‌دونالد در ادامه توضیح داد که بستۀ‌الحاقی Shadow of the Erdtree حداقل از ژانویۀ ۲۰۲۲ در دست ساخت قرار دارد. رویکرد فرام سافتور در قبال ادغام دو DLC در قالب یک بستۀ‌الحاقی بزرگ، در رابطه با Bloodborne نیز رخ داد. The Old Hunters نتیجۀ ترکیب دو DLC کوچک‌تر است.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار دارد. تاریخ انتشار بستۀ‌الحاقی Shadow of the Erdtree هنوز مشخص نیست.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Bandai Namco, Elden Ring, From Software, Shadow of the Erdtree

منبع متن: gamefa