شایعات بسیاری حول محور حضور آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Expendables 4 به گوش می‌رسد که واکنش این بازیگر 75 ساله را به دنبال داشته است.

واکنش آرنولد شوارتزنگر به شایعه حضور در فیلم The Expendables 4

ایلیا عسگری
۹ خرداد ۱۴۰۲ - 13:00
واکنش

شایعات بسیاری حول محور حضور آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Expendables 4 به گوش می‌رسد که واکنش این بازیگر ۷۵ ساله را به دنبال داشته است.

آرنولد شوارتزنگر یکی از بازیگران مطرح و محبوب سینمای هالیوود می‌باشد که با سریال کمدی و اکشن جدید کمپانی نتفلیکس تحت عنوان FUBAR (فوبار) حسابی توجهات را به سمت خودش معطوف کرده است. حضور او در این مجموعه تلویزیونی سبب شده تا طرفداران وی بابت حضورش در فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) کنجکاو باشند؛ مخصوصاً که او حضوری پررنگ در فیلم‌های قبلی این مجموعه سینمایی داشته است.

با این حال در صحبت‌های جدید آرنولد شوارتزنگر با خبری ناامید کننده مواجه شدیم؛ زیرا او اعلام کرده که در The Expendables 4 حضور نخواهد داشت و کار او با این مجموعه به پایان رسیده است.

آرنولد شوارتزنگر که در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ میلادی به عنوان هشتمین فرماندار ایالت کالیفرنیا مشغول به فعالیت بود، به صورت افتخاری در فیلم The Expendables حضور پیدا کرد و سیلوستر استالونه خواستار حضور دوباره او در دنباله‌های آن شد که با واکنش مثبت مخاطبین مواجه گشت. با این حال طبق صحبت‌های این بازیگر ۷۵ ساله اتریشی/آمریکایی، فیلم Expendables 3 پایان همکاری آن‌ها بوده و شاید که بعدها در پروژه دیگر شاهد حضور دوباره وی در کنار سیلوستر استالونه باشیم.

فرنچایز سینمایی The Expendables که میزبان حضور بازیگران محبوب ژانر اکشن سینما بوده است، با ۳ فیلم به استقبال طرفدارانش رفته که هر یک فروش نسبتاً خوبی را در گیشه تجربه‌اند و حال نوبت به چهارمین فیلم آن رسیده که پروسه تولید آن از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده است.

فیلم The Expendables 4 به کارگردانی اسکات وا که از بازیگرانی همچون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار، مگان فاکس و فیفتی سنت بهره می‌برد هنوز از هیچ تاریخ اکرانی بهره نبرده است.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Arnold Schwarzenegger, The Expendables 4, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa