داسک گالم (Dusk Golem) می‌گوید که تریلرهای موعود از Silent Hill 2 Remake و بازی Silent Hill: Townfall خیلی خیلی زود به‌دست طرفداران می‌رسند. ماه‌ها از معرفی بازی‌های جدید سری «سایلنت هیل» و غبار برداشتن از روی این نام محبوب می‌گذرد و بسیاری از طرفدارهای این مجموعه احساس می‌کنند که اگر به‌زودی تریلر جدیدی دریافت […]

شایعه: تریلرهای دو بازی Silent Hill 2 Remake و Townfall امروز منتشر می‌شوند

حسین غزالی
۹ خرداد ۱۴۰۲ - 15:43
شایعه:

داسک گالم (Dusk Golem) می‌گوید که تریلرهای موعود از Silent Hill 2 Remake و بازی Silent Hill: Townfall خیلی خیلی زود به‌دست طرفداران می‌رسند.

ماه‌ها از معرفی بازی‌های جدید سری «سایلنت هیل» و غبار برداشتن از روی این نام محبوب می‌گذرد و بسیاری از طرفدارهای این مجموعه احساس می‌کنند که اگر به‌زودی تریلر جدیدی دریافت نکنند به سرنوشت «جیمز» دچار می‌شوند. درهرصورت اما داسک گالم این‌جاست تا نگرانی‌ها را رفع کند و بگوید که احتمالاً تریلرهای مورد انتظار خیلی زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت، یعنی اواخر روز جاری در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

داسک گالم قبل‌تر نیز به این مسئله که تریلرها نزدیک هستند اشاره کرده بود. کمی قبل او در صفحۀ اجتماعی‌اش از این گفت که ریمیک شمارۀ دوم توسط بلوبر تیم (Bloober Team) و بازی جدید استودیوی No Code یعنی Silent Hill Townfall می‌توانند تا قبل از پایان این ماه تریلرهای جدید دریافت کنند. گالم در صفحۀ اجتماعی‌اش با اشاره به معنی نام Silent Hill نوشت: «آن تپه در حال حاضر که خیلی ساکت است.» و سپس در ادامه از فاصلۀ زمانی نیم‌روزه تا رسیدن تیزرهای تبلیغاتی جدید گفت:

پسر این تپه در حال حاضر خیلی ساکت است مگر نه؟ حیف است اگر ما از طلوع تا غروب مدام از آن بالا نرویم و به مناظر نگاه نکنیم! اگرچه ممکن است بالا رفتن از تپه برای ما چند ساعتی طول بکشد، اما احتمالاً با پای پیاده بیش‌تر از نصف روز طول نمی‌کشد.

بنابراین اگر با سبک و سیاق داسک گالم در لو دادن موارد مشخص آشنا باشید، می‌توانیم مطمئن باشیم که با درنظر گرفتن روند عادی، با تریلرهای جدید این دو بازی کم‌تر از نصف روز فاصله داریم. هواداران سایلنت هیل حالا می‌توانند منتظر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی باشند و هم‌چنین، امید است که کونامی تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این عناوین را هم اعلام کند. البته هنوز معلوم نیست که کونامی چه برنامه‌ای برای دیگر عناوین و آثار مربوط به سری Silent Hill دارد. بسیاری هنوز در انتظار شنیدن اخبار بیش‌تر از جدیدترین بازی اصلی مجموعه یعنی Silent Hill f هستند. هم‌چنین سرنوشت دیگر پروژه‌های معرفی نشده مثل Silent Hill: The Short Message هم محل پرسشی تازه ایجاد می‌کنند.

طبق رسم همیشگی دوران، باید منتظر ماند و دید که زمان چه برای گفتن دارد. تا آن موقع اما، دوست‌داران همیشگی Silent Hill می‌توانند در هیجانی ناشی از انتظار، برای دیدن جدیدترین تریلرهای از راه رسیده آماده باشند.

منبع: Gamingbolt

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Silent Hill 2, Silent Hill 2 Remake, Silent Hill Townfall

منبع متن: gamefa