بعد از اشاره به Psychonauts ۳، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و ایکس باکس، این بار در حال اشاره به انتشار اطلاعات جدید از بازی Fable هستند. تقریبا سه سال پیش بود که پس از شنیدن شایعات بسیار، بازی Fable بالاخره و با انتشار تریلری CG منتشر شد و متاسفانه از آن زمان تاکنون، مایکروسافت و […]

ویدیوی جدید ایکس باکس احتمالا به رونمایی کامل از Fable اشاره می‌کند

امیرحسین نصرتی
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 19:37
ویدیوی

بعد از اشاره به Psychonauts ۳، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و ایکس باکس، این بار در حال اشاره به انتشار اطلاعات جدید از بازی Fable هستند.

تقریبا سه سال پیش بود که پس از شنیدن شایعات بسیار، بازی Fable بالاخره و با انتشار تریلری CG منتشر شد و متاسفانه از آن زمان تاکنون، مایکروسافت و پلی‌گراند گیمز (Playground Games) اطلاعات بیشتری از این عنوان با مخاطبین به اشتراک نگذاشته‌اند. از آن‌جایی که Fable یکی از عناوین فرست پارتی مهم مایکروسافت محسوب می‌شود، افراد زیادی انتظار آن را می‌کشند و درواقع، با توجه به وضعیت نامشخص این پروژه و روندِ مبهمِ توسعه آن، خیلی از هواداران شروع به دل‌سرد شدن نموده‌ و امید خود را به Xbox Games Showcase بعدی بسته‌اند تا شاید بالاخره، چیز جدیدی از این بازی دستگیرشان شود.

خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که مدت‌ها انتظار، به زودی به پایان خواهد رسید. روز جاری حساب رسمی ایکس باکس برای بالا بردن هیجانات حول رویداد Xbox Games Showcase، ویدیوی جالبی منتشر کرد که طی آن فردی، رَدِ اکلیل‌های ریخته شده در محیط را دنبال می‌کند و در نهایت به نمایشگری می‌رسد که لوگوی Xbox Games Showcase را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود

ویدیوی فوق از زمان انتشار تاکنون، توجه بسیاری از بازی‌بازان قدیمی سری Fable را به خود جلب کرده است. اول از همه اینکه موسیقی پس زمینه، مستقیماً شبیه به موزیک بازی اصلی Fable است و علاوه بر این، عده‌ای اعتقاد دارند اکلیل‌هایی که به لوگوی شوکیس ختم می‌شوند نیز یادآور دنباله‌های طلایی رنگی هستند که در Fable 2، بازیکن را به سمت نقطه شروع یک ماموریت راهنمایی می‌کردند.

با توجه به موارد بالا، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال اشاره به Fable استودیو پلی‌گراند گیمز است و اگر خوش‌شانس باشیم، می‌توانیم در رویداد Xbox Games Showcase که در تاریخ  ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، اولین رونماییِ حقیقی از این بازی را مشاهده کنیم.

اوایل سال جاری، گزارش شده بود که Fable از مجموعه The Witcher الهام گرفته است. اگرچه این بازی، روند ساخت آشفته‌ای را تجربه کرده است اما از آن‌جا که گفته می‌شود این عنوان تا یک ماه پیش در مرحله “Flighting Test” قرار داشت، کاملاً منطقی است که اکنون مایکروسافت برای رونمایی از آن آماده باشد. نظر شما در این باره چیست؟ با گیمفا در میان بگذارید.

منبع: GamingBolt

PC ، Xbox ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Fable, Microsoft, PC, Playground Games, Xbox Series X/S

منبع متن: gamefa