برخی از محبوب‌‌ترین بازیگران هالیوود هرگز در تمام دوران حرفه‌ای خود نقش شرورانه‌ای ایفا نکرده‌اند. اکثر بازیگران بزرگ به قدری توانمند هستند که توانسته‌اند هم نقش قهرمان و هم آنتاگونیست را در کارنامه خود داشته باشند. با این حال، تعداد کمی از افراد همیشه به دنبال نقش قهرمان‌های دوست داشتنی یا قهرمانان خوش قلب هستند. […]

۱۰ بازیگری که هیچوقت نقش منفی بازی نکردند

مینو فرجی
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 12:44
10

برخی از محبوب‌‌ترین بازیگران هالیوود هرگز در تمام دوران حرفه‌ای خود نقش شرورانه‌ای ایفا نکرده‌اند.

اکثر بازیگران بزرگ به قدری توانمند هستند که توانسته‌اند هم نقش قهرمان و هم آنتاگونیست را در کارنامه خود داشته باشند. با این حال، تعداد کمی از افراد همیشه به دنبال نقش قهرمان‌های دوست داشتنی یا قهرمانان خوش قلب هستند. در برخی موارد، بازیگر به ظاهر بیش از حد با شخصیت یا بی‌گناه است که نمی‌تواند نقش یک آنتاگونیست متقاعد کننده را ایفا کند. بازیگران دیگری برای بازی در نقش یک شخصیت شرور ابراز علاقه کرده‌اند اما هنوز فرصت مناسبی پیدا نکرده اند.

برخی از بازیگران اصلی برجسته که معمولاً نقش قهرمانان را بازی می‌کنند، به دلیل یک یا دو نقش شرور که در طول دوران حرفه‌ای خود ایفا کرده‌اند، این فهرست را از دست دادند. اینها عبارتند از تام هنکس، کیانو ریوز، آن هاتاوی، اما استون و پدرو پاسکال. از سوی دیگر، برخی از بازیگران مانند مدز میکلسن و ویلم دافو اغلب نقش‌های آنتاگونیست‌ را بازی می‌کنند. در اینجا ده بازیگر بزرگی را معرفی می‌کنیم که هنوز نتوانسته‌اند نقشی شرور را ایفا کنند.

۱۰. اندرو گارفیلد

فیلم و سریال ، مقالات سینما
اندرو گارفیلد, جکی چان, جنیفر لارنس

منبع متن: gamefa