تازه‌ترین لایو اکشن کمپانی دیزنی که راهی سینماها خواهد شد، Moana نام دارد که اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از لایو اکشن Moana منتشر شد

ایلیا عسگری
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 13:00
اطلاعات

تازه‌ترین لایو اکشن کمپانی دیزنی که راهی سینماها خواهد شد، Moana نام دارد که اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

طی سال‌های اخیر کمپانی دیزنی مشغول ساخت لایو اکشن از انیمیشن‌های کلاسیک و قدیمی خود بوده که هر یک با واکنش‌های متفاوتی از سوی سینماگران مواجه شده‌اند و اکثراً فروش خوبی را در گیشه جهانی به ثبت رسانده‌اند. جدیدترین لایو اکشن آن‌ها نیز The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) نام دارد که مسائل مرتبط با انتخاب بازیگران آن طی ماه‌های گذشته با حواشی بسیاری روبرو بوده است.

با این حال به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی نه تنها تولید این اقتباس‌های سینمایی از انیمیشن‌های کلاسیک را متوقف نخواهد کرد، بلکه حتی آثار نسبتاً جدید خود را نیز به زودی تبدیل به فیلم می‌کند که نخستین آن‌ها ساخت لایو اکشنی از انیمیشن Moana (موانا) می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ اکران شده است. اثری که باری دیگر دوئین جانسون را در قامت شخصیت مائوودی به مخاطبین معرفی خواهد کرد.

توماس کیل که طی سال‌های اخیر در حوزه تئاتر حسابی سر و صدا به راه انداخته و جوایز گوناگونی را تصاحب کرده است نیز به عنوان کارگردان Moana در نظر گرفته شده است. با وجود آن که ساخت این لایو اکشن نخستین تجربه سینمایی وی به شمار می‌رود اما او در ساخت سریال‌های بسیاری مشارکت داشته و با کمپانی دیزنی نیز در گذشته همکاری داشته است.

در حالی که اطلاعات چندانی از این لایو اکشن منتشر نشده است اما عوامل آن تایید کرده‌اند که داستان همانند ساخته سال ۲۰۱۶ حول محور ساکنین جزایر اقیانوس آرام خواهد بود که با سنت‌ها و فرهنگ‌هایشان آشنا خواهیم شد. با وجود آن که دوئین جانسون همچنان ایفای نقش شخصیت مائووی را بر عهده دارد اما اولیل کاروالیو برای ایفای نقش موانا باز نخواهد گشت و بازیگر جدیدی جایگزین وی خواهد شد.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای لایو اکشن Moana در نظر گرفته نشده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی کمپانی دیزنی صبر نماییم.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Moana, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa