طبق گزارش جدید منتشر شده از سوی وبسایت بلومبرگ، بازی Redfall پروسۀ ساخت پر فراز و نشیبی را طی کرده و بسیاری از اعضای تیم آرکین، علاقهای به ساخت آن نداشتند. جیسون شرایر (Jason Schreier)، ژورنالیست مشهور وبسایت بلومبرگ، در گزارش جدید خود، با افراد آگاه بر وضعیت استودیوی آرکین آستین (Arkane Austin) مصاحبه کرده […]
بلومبرگ: توسعهدهندگان Redfall نمیخواستند این بازی را بسازند

طبق گزارش جدید منتشر شده از سوی وبسایت بلومبرگ، بازی Redfall پروسۀ ساخت پر فراز و نشیبی را طی کرده و بسیاری از اعضای تیم آرکین، علاقهای به ساخت آن نداشتند.
جیسون شرایر (Jason Schreier)، ژورنالیست مشهور وبسایت بلومبرگ، در گزارش جدید خود، با افراد آگاه بر وضعیت استودیوی آرکین آستین (Arkane Austin) مصاحبه کرده و جزئیات بیشتری از پروسۀ ساخت ناامیدکنندۀ آن به اشتراک گذاشته است:
ساخت بازی Redfall از ۲۰۱۸ آغاز شد. عنوان Prey از استودیوی آرکین یک شکست بود، شرکت مادر، یعنی زنیمکس، انتظار اضافه شدن «پرداختهای درونبرنامهای» را به بازیها داشت و تیم مدیریت میخواست اثری تولید کند که جمعیت بیشتری از گیمرها به آن جذب شوند. در ابتدا پروژه با ایدۀ «بازی چندنفرۀ آرکین» مطرح شد، اما هیچکس نمیدانست این به چه معنا است یا چگونه کار خواهد کرد.
آرکین همیشه و برای تمامی پروژههای خود کمتر از مقدار لازم نیرو داشته است، اما در مورد Redfall، اقدامات فرسایشی نیز یک مشکل جدی بودند. با توجه به افراد آگاه از وضعیت، تا انتهای پروسۀ ساخت Redfall، حدود ۷۰ درصد از اعضای تیم آرکین آستین که روی Prey کار کرده بودند، این استودیو را ترک کردند.
تا سال ۲۰۲۳، «پرداختهای درونبرنامهای» کنار گذاشته شدند، اما مشکلات دیگر باقی ماندند. تیم رهبری استودیوی آرکین قول داد که Redfall «جادوی همیشگی آرکین» را در خود حفظ کند، اما هیچوقت این اتفاق رخ نداد.
برای روشنسازی هر چه بیشتر، باید بگویم منظور از این که «بسیاری از سازندگان» نمیخواستند Redfall را توسعه دهند، منظورم افراد دخیل در پروسۀ ساخت است؛ تیم رهبری آرکین یک موضوع دیگر به حساب میآید.
در ادامه، شرایر به تعیین حقوق بسیار پایین از سمت زنیمکس اشاره میکند که پایینتر از میانگین درآمد معمول در صنعت گیم است. از سوی دیگر، کارگردان و رهبران استودیوی نمیتوانستند ایدههای خود را به اعضای استودیو ارائه دهند و مدام بین ایدههایی شبیه به Borderlands و Far Cry سرگردان بودند. در نهایت، عدم علاقۀ اعضای استودیو به ساخت یک بازی چندنفره، باعث شد تا بسیاری از آنها آرکین را ترک کنند.
بازی Redfall مدتی پیش عرضه شد، عملکرد بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت و نتوانست نظر منتقدین یا گیمرها را به خود جلب کند.
منبع متن: gamefa

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور