تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 اعلام کرد در صورتی که بازیکنان بازخوردهای مثبتی داشته باشند، تیم توسعه می‌تواند توسعه بسته الحاقی را در نظر بگیرد. تیم سازنده Final Fantasy 16 بارها تاکید کرده است که این عنوان اکشن و نقش‌آفرینی شامل یک کمپین داستانی کامل با شروع و پایان مشخص خواهد بود. همچنین در حال […]

بسته الحاقی Final Fantasy 16 در صورت بازخورد مثبت طرفداران ساخته خواهد شد

مهدی مصطفایی
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 17:20
بسته

تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 اعلام کرد در صورتی که بازیکنان بازخوردهای مثبتی داشته باشند، تیم توسعه می‌تواند توسعه بسته الحاقی را در نظر بگیرد.

تیم سازنده Final Fantasy 16 بارها تاکید کرده است که این عنوان اکشن و نقش‌آفرینی شامل یک کمپین داستانی کامل با شروع و پایان مشخص خواهد بود. همچنین در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار بسته الحاقی برای این بازی اعلام نشده است. با این حال به نظر می‌رسد احتمال عرضه محتوای گسترشی پس از انتشار برای بازی وجود دارد.

در همین راستا نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16، در مصاحبه اخیر با شبکه ژاپنی ASCII تایید کرد که این عنوان یک داستان کامل و بدون نقص را برای بازیکنان روایت می‌کند. این تهیه‌کننده در ادامه توضیح داد که انتشار بسته الحاقی موضوعی است که تیم سازنده در آینده آن را در نظر خواهد گرفت.

یوشیدا در این باره گفت:

در ابتدا بازی Final Fantasy 16 را منتشر خواهیم کرد و در صورت دریافت بازخورد مثبت، کاری در مورد بسته الحاقی آن انجام می‌دهیم. ما بازی اصلی را با هدف ارائه کمپینی ساخته‌ایم که در صورت خرید آن بتوانید از ۱۰۰ درصد داستان و محتوای جنگی لذت ببرید.

یوشیدا همچنین اضافه کرد که پس از عرضه بازی روی کنسول پلی استیشن ۵، تیم سازنده به سراغ توسعه نسخه رایانه‌های شخصی خواهد رفت. بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) روی کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شود.

Playstation ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 16, Final Fantasy XVI, Square Enix

منبع متن: gamefa