بازی های ویدیویی در بسیاری از مواقع شامل نبردهای حماسی و عظیمی می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نبردهایی بپردازیم که منحصر به فرد هستند. قرار دادن نبردهای حماسی در بازی‌های ویدیویی می‌تواند کار دشواری باشد. مسئله فقط در مورد مقیاس آن‌ها نیست، بلکه شرایطی که منجر به این نبردها می‌شود هم […]

۱۵ نبرد عظیم در بازی های ویدیویی که شگفت‌انگیز هستند

آرش بوالحسنی
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 10:08
15

بازی های ویدیویی در بسیاری از مواقع شامل نبردهای حماسی و عظیمی می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نبردهایی بپردازیم که منحصر به فرد هستند.

قرار دادن نبردهای حماسی در بازی‌های ویدیویی می‌تواند کار دشواری باشد. مسئله فقط در مورد مقیاس آن‌ها نیست، بلکه شرایطی که منجر به این نبردها می‌شود هم به آن‌ها وزن می‌دهد. پس چه شاهد نابود شدن امواجی از دشمنان توسط یک نفر و تغییر جهت نبرد باشیم یا نبردی عاجزانه برای بقا را در نظر بگیریم، در این مقاله قصد داریم تا به ۱۵ نبرد عظیم و حماسی برتر در تاریخ بازی‌های ویدیویی بیندازیم. داستان برخی از این بازی‌ها در ادامه اسپویل خواهد شد، پس مراقب باشید.

The Lord of the Rings: The Two Towers – Helm’s Deep

نبرد Helm’s Deep که یکی از مهم‌ترین نبردها در سه‌گانه The Lord of the Rings به شمار می‌رود، کاندیدای خوبی برای لقب بهترین نبرد در فیلم‌ها هم به شمار می‌رود. علی‌رغم اجرا شدن روی سخت‌افزار نسل ششمی، اقتباس ویدیو گیمی این نبرد هم توانسته به خوبی استیصال موجود در مبارزه با امواج Uruk Hai را به تصویر بکشد. در این نبرد شما باید نردبان‌ها را از دیوار به پایین هل دهید و پس از آن، نبرد با نمایی کمی عجیب اما سینمایی به حیاط کشیده می‌شود.

نبرد ریچ – Halo: Reach

بازی ویدیویی ، برترین ها ، مقالات بازی
Call of Duty 2, Dynasty Warriors 8: XL CE, Fallout 4, Half-Life 2, Halo 2, Halo: Reach, Heavenly Sword, Horizon Forbidden West, Mass Effect, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Resistance 2, Star Fox Zero, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Witcher 3: Wild Hunt, Yakuza 5

منبع متن: gamefa