شرکت پیپل کن فلای (People Can Fly) و استودیوی Incuvo به صورت رسمی از نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Bulletstorm رونمایی کردند. این بازی قرار است در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. تقریباً جنبه‌های مختلف گیم‌پلی نسخه‌ی اصلی Bulletstorm به نسخه‌ی VR آن اضافه شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم Skillshot اشاره […]

از نسخه واقعیت مجازی بازی Bulletstorm رونمایی شد

محسن رضوی فر
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 11:38
از

شرکت پیپل کن فلای (People Can Fly) و استودیوی Incuvo به صورت رسمی از نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Bulletstorm رونمایی کردند. این بازی قرار است در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود.

تقریباً جنبه‌های مختلف گیم‌پلی نسخه‌ی اصلی Bulletstorm به نسخه‌ی VR آن اضافه شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم Skillshot اشاره کرد. در Bulletstorm VR بازیکنان در نقش شخصی به نام گریسون هانت (Grayson Hunt) قرار می‌گیرد که سفینه‌ی او به یک سیاره‌ی متروکه سقوط می‌کند. هانت به دنبال مسئول این خیانت است و در طول این راه، امیدوار است تا همراهان خود را پیدا کند.

بازی Bulletstorm VR به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برای استفاده از سیستم Skillshot، بین مبارزات دور و نزدیک سوئیچ کنند و به آن‌ها برای خلاقیت در نحوه خلاص کردن دشمنان پاداش می‌دهد. سلاح برجسته بازی که Energy Leash نام دارد، نیز در این نسخه با روشی کاملاً جدید برای استفاده بازگشته است.

نسخه اصلی بازی شوتر اول شخص Bulletstorm در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و پلتفرم PC منتشر شد. همچنین ریمستر این اثر تحت عنوان Bulletstorm: Full Clip Edition در سال ۲۰۱۷ در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و PC قرار گرفت.

Bulletstorm VR برای Playstation VR2، پلتفرم PC و متا کوئست ۳ منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
PC ، Playstation VR ، VR ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی
Bulletstorm, Bulletstorm VR, Incuvo, People Can Fly

منبع متن: gamefa