شرکت کپکام (Capcom) اخیراً یک نظرسنجی برای طرفداران در خصوص ساخت ریمیک‌های بیشتر از سری بازی‌های Resident Evil ترتیب داده است. این نظرسنجی به هیچ برنامه آتی مشخصی برای سری Resident Evil اشاره نمی‌کند، اما علاقه‌ی طرفداران به ساخت ریمیک‌های بیشتر از این فرنچایز را می‌سنجد. اغلب قسمت‌های این نظرسنجی بر روی آشنایی طرفداران با […]

کپکام از طرفداران در مورد ادامه ساخت ریمیک‌های Resident Evil نظرسنجی می‌کند

محسن رضوی فر
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 13:22
کپکام

شرکت کپکام (Capcom) اخیراً یک نظرسنجی برای طرفداران در خصوص ساخت ریمیک‌های بیشتر از سری بازی‌های Resident Evil ترتیب داده است.

این نظرسنجی به هیچ برنامه آتی مشخصی برای سری Resident Evil اشاره نمی‌کند، اما علاقه‌ی طرفداران به ساخت ریمیک‌های بیشتر از این فرنچایز را می‌سنجد.

اغلب قسمت‌های این نظرسنجی بر روی آشنایی طرفداران با مجموعه‌ی Resident Evil، کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و وب سایت رسمی آن متمرکز شده است. با این حال، آخرین صفحه نظرسنجی از کاربران می‌پرسد که دوست دارند کدام از بازی‌های Resident Evil در آینده بازسازی شود. در این قسمت، یک کادر متنی وجود دارد که به طرفداران اجازه می‌دهد تا عنوان مورد علاقه‌‌ای که دوست دارند بازسازی شود، تایپ کنند.

وقتی حرف از ساخت یک ریمیک جدید می‌شود، تاریخچه غنی بازی‌های Resident Evil وجود دارد که کپکام به آن اشاره می‌کند. از زمان آغاز به کار این سری در سال ۱۹۹۶، چندین عنوان مختلف اصلی و فرعی از این فرنچایز برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده‌اند.

بسیاری از طرفداران خواهان ساخت بازسازی عنوان Resident Evil: Code Veronica هستند که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۰۰ میلادی برای کنسول دریم کست منتشر شد. داستان این بازی مدت کوتاهی پس از وقایع Resident Evil 2 و همزمان با Resident Evil 3: Nemesis اتفاق می افتد.

شرکت کپکام در طول سال‌های اخیر با انتشار ریمیک‌های Resident Evil موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است. در سال ۲۰۱۹ ریمیک Resident Evil 2، در سال ۲۰۲۰ ریمیک Resident Evil 3 و در سال جاری میلادی ریمیک Resident Evil 4 منتشر شدند. این شرکت ژاپنی هنوز برنامه‌های خود را برای قسمت بعدی تأیید نکرده است، اما گفته می‌شود احتمالاً به توسعه نسخه‌های اصلی این سری ادامه خواهد داد. طبق شایعات و گزارش‌ها، بازی Resident Evil 9 در دست توسعه است. به نظر می‌رسد که ساخت ریمیک‌های بیشتری از این مجموعه مد نظر قرار دارد، اما مشخص نیست که کپکام کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Capcom, Resident Evil

منبع متن: gamefa