پیش از برگزاری رویداد اختصاصی Starfield در هفتۀ آینده، ویدیوی «هر آنچه از بازی Starfield می‌دانیم» وبسایت IGN را زیرنویس کرده‌ایم تا مروری جامع بر اطلاعات منتشر شده از بازی تا به این لحظه داشته باشیم. بدون هیچ شکی Starfield یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ خواهد بود که اهمیت آن برای ایکس باکس و […]

ویدیو: هر آنچه از بازی Starfield می‌دانیم [زیرنویس فارسی]

محمد حسین کریمی
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 21:20
ویدیو:

پیش از برگزاری رویداد اختصاصی Starfield در هفتۀ آینده، ویدیوی «هر آنچه از بازی Starfield می‌دانیم» وبسایت IGN را زیرنویس کرده‌ایم تا مروری جامع بر اطلاعات منتشر شده از بازی تا به این لحظه داشته باشیم.

بدون هیچ شکی Starfield یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ خواهد بود که اهمیت آن برای ایکس باکس و مایکروسافت دو چندان است. پس از عملکرد افتضاح Redfall، امید تمام طرفداران پلتفرم ایکس باکس به عنوان نقش‌آفرینی فضایی Starfield است. در ویدیوی زیرنویس شدۀ امروز از وبسایت IGN، مروری بر اطلاعات منتشر شده از بازی خواهیم داشت:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

بازی مورد انتظار Starfield، در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ (۶ سپتامبر ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، مراسم ایکس باکس و رویداد اختصاصی Starfield در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) برگزار می‌شوند که مطمئناً شامل اطلاعات و ویدیوهای متعددی خواهند شد.

PC ، Xbox Series X/S ، بازی ویدیویی ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، زیرنویس
Bethesda, Bethesda Game Studios, game pass, Starfield

منبع متن: gamefa