بسته‌ الحاقی مورد انتظار Cyberpunk 2077 که Phantom Liberty نام دارد، نگاه جدیدی به Night City و شخصیت‌های آن خواهد داشت، اما برخی از چهره‌های آشنای بازی را باید کنار بگذارد. بسته‌الحاقی Phantom Liberty می‌تواند فرصت مناسبی برای برخی از شخصیت‌های جالب بازی باشد تا بیشتر در کانون توجه قرار بگیرند، اما برای برخی دیگر […]

شخصیت‌هایی که نباید در بسته الحاقی Cyberpunk 2077 حضور داشته باشند

محمدرضا نوروزی
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 12:31
شخصیت‌هایی

بسته‌ الحاقی مورد انتظار Cyberpunk 2077 که Phantom Liberty نام دارد، نگاه جدیدی به Night City و شخصیت‌های آن خواهد داشت، اما برخی از چهره‌های آشنای بازی را باید کنار بگذارد.

بسته‌الحاقی Phantom Liberty می‌تواند فرصت مناسبی برای برخی از شخصیت‌های جالب بازی باشد تا بیشتر در کانون توجه قرار بگیرند، اما برای برخی دیگر بهتر است تا با ظاهر نشدن در سکانس‌ها و داستان، فضای بیشتری برای پردازش باقی کاراکترها ایجاد کنند.

بسته‌الحاقی Cyberpunk 2077 مورد توجه و پوشش رسانه‌ها قرار گرفته، اما داستان و شخصیت های موجود در آن هنوز فاش نشده‌اند. با این حال، صرف نظر از اینکه چه مواردی در طول داستان برای ما تدارک دیده شده، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شخصیت‌های زیر را به عنوان کاراکترهایی که ممکن است به کیفیت نهایی بسته‌ی الحاقی ضربه بزنند، از بازی کنار بگذاریم.

به دستور رئیس NUSA، ظاهراً کاراکتر V درگیر مأموریتی فوق سری و بسیار خطرناک برای نجات نایت سیتی در طول داستان فانتوم لیبرتی خواهد شد. به همراه این کاراکتر، شاهد شخصیت آشنا و محبوب بازی یعنی جانی سیلورهند نیز خواهیم بود و در نهایت با Solomon Reed، مامور FIA با بازی بازیگر انگلیسی‌تبار محبوب یعنی ادریس البا، همراه می‌شویم.

با وجود چنین شخصیت‌های جذابی که در خط مقدم بزرگترین بسته الحاقی منتشر شده از سوی CD Projekt Red تا به امروز قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد Phantom Liberty در مسیر درستی قرار دارد، البته تا زمانی که شخصیت‌های غیرضروری وارد ترکیب برنده نشده باشند.

Delamain

انتخاب سردبیر ، بازی ویدیویی ، مقالات بازی
CD Projekt, Cyberpunk 2077

منبع متن: gamefa