آخرین انیمه سینمایی هایائو میازاکی که How Do You Live نام دارد از کمپین تبلیغاتی متفاوت و منحصر به فردی بهره میبرد. در دوره و زمانی که کمپانیهای سازنده فیلم، سریال و انیمه از کمپین و شیوههای تبلیغاتی پرهزینه و پر سر و صدایی برای جلب توجه مخاطبین بهره میگیرند اما استودیو جیبلی و هایائو […]
شیوه تبلیغاتی متفاوت برای آخرین اثر هایائو میازاکی

آخرین انیمه سینمایی هایائو میازاکی که How Do You Live نام دارد از کمپین تبلیغاتی متفاوت و منحصر به فردی بهره میبرد.
در دوره و زمانی که کمپانیهای سازنده فیلم، سریال و انیمه از کمپین و شیوههای تبلیغاتی پرهزینه و پر سر و صدایی برای جلب توجه مخاطبین بهره میگیرند اما استودیو جیبلی و هایائو میازاکی شیوه تبلیغاتی متفاوتی را برای انیمه How Do You Live (چگونه زندگی میکنی) در نظر گرفتهاند که به خودی خود اتفاق جالب و ارزشمندی به شمار میرود.
طبق صحبتهای توشیو سوزوکی، تهیهکننده استودیو جیبلی، آنها در نظر دارند تا بدون انتشار هیچ تریلر و یا تصاویری از انیمه سینمایی How Do You Live و با تکیه بر تنها ۱ پوستر، آخرین ساخته هایائو میازاکی را برای طرفداران مدیوم انیمه تبلیغ نمایند. پوستری که نخستینبار در آذر ماه سال گذشته منتشر شد و در ادامه میتوانید آن را مشاهده نمایید.
منبع متن: gamefa

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور