کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، نائوکی گاماهوچی (Naoki Hamaguchi)، در توییتر اعلام کرده است که جهان بازی وسیع و غنی است و راه‌های بسیاری را برای نقل مکان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی Final Fantasy 16 و دموی آن ادامه‌ی ماه جاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شوند. اسکوئر انیکس (Square Enix) اما، […]

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: جهان بازی غنا و آزادی عمل بالایی دارد

امیرعلی قربان‌پور
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 19:49
کارگردان

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، نائوکی گاماهوچی (Naoki Hamaguchi)، در توییتر اعلام کرده است که جهان بازی وسیع و غنی است و راه‌های بسیاری را برای نقل مکان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی Final Fantasy 16 و دموی آن ادامه‌ی ماه جاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شوند. اسکوئر انیکس (Square Enix) اما، بازی بزرگ بعدی خود یعنی Final Fantasy 7 Rebirth که دومین بخش از سه‌گانه‌ی Final Fantasy 7 Remake است را فراموش نکرده است. نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی، در توییت اخیر خود به چگونگی سفر بازیکنان به دنیای خارج از میدگار (Midgar) پرداخته است.

او به جای نام بردن تک به تک شیوه‌های سفر در محیط نوشت:

بازیکنان در سفر به مناطق مختلف دنیای گسترده و غنی بازی از آزادی عمل بالایی برخوردار هستند و حین این کار، اتفاقات پرشمار و متنوعی را پشت سر می‌گذارند.

به نظر می‌رسد که این گفته به کاهش ساختار خطی بازی اشاره داشته باشد، اما اینکه چه میزان از دنیای آن در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، مشخص نیست. به هر حال، مقداری از آن باید مختص سومین نسخه باشد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵ توسعه می‌یابد. قرار است که این عنوان در تاریخی نامشخص از زمستان ۲۰۲۳ منتشر شود. همچنین، به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی آن، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، روند ساخت طبق برنامه پیش می‌رود و اسکوئر انیکس در حال مشخص کردن تاریخ دقیق عرضه است.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 7 Rebirth, Naoki Hamaguchi, Square Enix

منبع متن: gamefa