در حالی که کسی انتظار اعلام خبر ساخت فیلم Hocus Pocus 3 را نداشت اما به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی عزم خود را برای ساخت این دنباله جزم کرده است.

ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط کمپانی دیزنی

ایلیا عسگری
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 13:00
ساخت

در حالی که کسی انتظار اعلام خبر ساخت فیلم Hocus Pocus 3 را نداشت اما به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی عزم خود را برای ساخت این دنباله جزم کرده است.

مجموعه فیلم‌های کمدی و فانتزی Hocus Pocus (شعبده‌بازی) که تاکنون ۲ نسخه از آن در سال‌های ۱۹۹۳ و ۲۰۲۲ منتشر شده است، روایت‌گر ۳ خواهر جادوگر می‌باشد که پس از صدها سال از به دار آویخته شدن در سیلم ایالت ماساچوست، به زندگی بازگشته تا وقایعی جذاب و عجیب و غریب را رقم بزنند. فیلم‌هایی خانواده‌محور که در سرویس دیزنی‌پلاس با موفقیت‌های بسیاری حول محور جذب مخاطبین مواجه بوده‌اند.

با وجود آن که پایان‌بندی فیلم دوم، داستان این مجموعه را به نوعی به اتمام رسانده بود اما خبرگزاری نیویورک تایمز گزارش جدیدی را به نقل از رئیس والت دیزنی یعنی شان بیلی منتشر کرده و در آن به ساخت فیلم Hocus Pocus 3 اشاره داشته است. دنباله‌ای که هنوز در مراحل اولیه تولید قرار داشته و هیچ اطلاعاتی از داستان و تیم بازیگری آن در دسترس نمی‌باشد.

در پایان فیلم Hocus Pocus 2 شاهد سلسله‌ای از وقایع حول محور ۳ خواهر جادوگر بودیم که ماجراجویی‌های آن‌ها را به بهترین نحو ممکن پایان داد و آن‌ها در خوشی و شادمانی کنار یکدیگر به زندگی آرام خود پرداختند. با این حال به سبب موفقیت‌هایی که این دنباله در سرویس دیزنی‌پلاس رقم زده، گویا کمپانی دیزنی قصد گسترش دنیای آن را دارد و این موضوع می‌تواند شخصیت‌ها و وقایع جدیدی را وارد داستان نماید.

باید صبر کرد و دید که برنامه کمپانی دیزنی برای فیلم کمدی و فانتزی Hocus Pocus 3 چه خواهد بود.

منبع: اسکرین‌رنت

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Disney, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa