اکانت ps4 در ریپیر رام پلی‌استیشن یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیاست که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری از آن استفاده می‌کنند. پس از خرید این دستگاه، راه‌های مختلفی برای اجرای بازی روی آن وجود دارد. یکی از آن‌ها خرید دیسک و دیگری خرید اکانت است. باتوجه‌به کاهش ارزش ریال، تهیه دیسک برای بسیاری […]

اکانت ps4 در ریپیر رام

پست گیمفا
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 14:37
اکانت

اکانت ps4 در ریپیر رام

پلی‌استیشن یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیاست که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری از آن استفاده می‌کنند. پس از خرید این دستگاه، راه‌های مختلفی برای اجرای بازی روی آن وجود دارد. یکی از آن‌ها خرید دیسک و دیگری خرید اکانت است. باتوجه‌به کاهش ارزش ریال، تهیه دیسک برای بسیاری از کاربران دشوار است و آن‌ها ترجیح می‌دهند اکانت ps4 را خریداری کنند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم تا برای بازی‌کردن با چالشی مواجه نشوید.

اکانت ps4 چیست؟

PNS یا PlayStation Network نوعی حساب کاربری آنلاین است که به گیمرها اجازه می‌دهد از بازی‌های منتشر شده و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت سونی، برای PS4 استفاده کنند. با استفاده از اکانت ps4 کاربر می‌تواند در فروشگاه پلی‌استیشن به بازی‌ها، بسته‌های الحاقی، آواتارها، تم‌ها و … دسترسی داشته باشد و آن‌ها را خریداری کند. در نظر داشته باشید که با تهیه یک اکانت، می‌توانید با دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی کنید.

روش‌های مختلفی برای خرید اکانت ps4 وجود دارد. شما می‌توانید به فروشگاه رسمی پلی‌استیشن مراجعه کنید یا از طریق سایت‌های معتبر ایرانی، خرید خود را انجام دهید. استفاده از روش اول برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است؛ زیرا ایران جزو کشورهای تحت تحریم‌های بین‌المللی است و امکان دسترسی به حساب‌های بین‌المللی را ندارد.

روش‌های خرید بازی

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید به دو روش بازی موردنظر خود را خریداری کنید:

  1. تهیه دیسک
  2. اکانت ps4

به این نکته توجه داشته باشید که در هر دو روش شما می‌توانید به کلیه محتوای منتشر شده از سوی سازندگان، بدون هیچ کم کاستی دسترسی داشته باشید. در ادامه به تفاوت‌های این دو روش اشاره می‌کنیم:

  • نگهداری آسان اکانت ps4 در مقابل دیسک فیزیکی که ممکن است آسیب ببیند و کاربران نتوانند از آن استفاده کنند.
  • تفاوت قیمت چشمگیر نسخه فیزیکی و دیجیتال

به این نکته توجه داشته باشید که پس از اتمام بازی شما می‌توانید دیسک فیزیکی را به فروش برسانید؛ اما امکان فروش نسخه دیجیتال وجود ندارد.

انواع اکانت ps4

پس از اینکه با روش‌های مختلف تهیه بازی‌های پلی‌استیشن آشنا شدید، در این مرحله قصد داریم انواع اکانت‌هایی که می‌توانید برای کنسول خود تهیه کنید را به شما معرفی کنیم:

  1. اکانت قانونی
  2. اکانت هکی
اکانت

اکانت قانونی PS4

نوعی از اکانت که شما با داشتن آن می‌توانید به تمام محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شرکت سونی مثل بازی‌ها، DLCها و … دسترسی داشته باشید. اصلی‌ترین ویژگی این اکانت امکان اتصال به اینترنت و آپدیت محصولات خریداری شده است. در کنار مزیت گفته‌شده، دارندگان آن می‌توانند به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرده و لذت بازی گروهی را تجربه کنند.

اکانت ps4

 یکی از دلایلی که در کشور ایران، استفاده از این روش رواج پیدا کرده، هزینه بالای تهیه اکانت قانونی به دلیل کاهش ارزش ریال است؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این روش معایبی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم

به شما توصیه می‌کنیم که اکانت‌های قانونی را تهیه کنید؛ اما اگر چاره‌ای جز تهیه نوع هکی آن را نداشتید، سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید تا ریسک‌های احتمالی کم‌تر شود.

بررسی ظرفیت اکانت‌ها

به‌طورکلی شرکت سونی برای دسترسی راحت‌تر کاربران به بازی‌ها سه نوع اکانت با ظرفیت‌های مختلف را طراحی کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده و توضیحاتی در مورد هرکدام ارائه می‌دهیم:

  • ظرفیت یک
  • ظرفیت دو
  • ظرفیت سه

اکانت ps4 ظرفیت یک

پس از خرید این نوع، امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد و به‌محض وصل‌شدن ارتباط شما قطع می‌شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فقط به دنبال انجام بازی‌های داستانی هستید، این نوع از اکانت می‌تواند برای شما مناسب باشد. در هر بار خرید شما می‌توانید به ۲ تا ۳ بازی دسترسی داشته باشید و پس از اتمام، آن‌ها را تغییر دهید. اصلی‌ترین ویژگی این نوع، ارزان‌تر بودن نسبت به دو ظرفیت دیگر است که خرید آن را به‌صرفه می‌کند.

ظرفیت دو

نزدیک‌ترین حالت به دیسک‌های بازی که به کاربر اجازه اکتیو کردن را می‌دهد. برای استفاده از تمام مزیت‌ها کافی است پس از خرید با استفاده از مشخصاتی که در اختیار شما قرار داده شده است، وارد حساب کاربری خود شوید. پس از انجام این کار شما می‌توانید به تمام امکانات فروشگاه پلی‌استیشن دسترسی داشته باشید و بازی موردنظر خود را نصب‌کرده و آن را اکتیو کنید. اصلی‌ترین ویژگی این ظرفیت، امکان انجام آنلاین و دسترسی به تمام آپدیت‌های منتشر شده از سوی سازنده بدون هیچ مشکلی است.

اکانت ps4 ظرفیت سه

برای استفاده از اکانت ps4 پلی‌استیشن شما باید به اینترنت متصل و دستگاه خود را آپدیت کرده باشید. در غیر این صورت دستگاه قفل شده و تا زمان اتصال مجدد به اینترنت امکان اجرای بازی‌ها را نخواهید داشت. بهترین حالت این است که اتصال شما همیشه برقرار باشد؛ زیرا این بررسی هر یک ساعت انجام می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که از این ظرفیت فقط می‌توان روی اکانتی که از قبل مشخص کرده‌اید، استفاده کنید.

اکانت

نحوه تشخیص اکانت ps4 قانونی و هکی

قبل از تهیه هر نوع اکانتی به شما توصیه می‌کنیم تحقیقات لازم در مورد فروشنده را انجام دهید تا از معتبر بودن آن مطمئن شوید. با این‌حال در ادامه دو روش را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند خیال شما را از بابت خرید اکانت ps4 معتبر راحت کند.

  1. گارانتی مادام‌العمر
  2. امکان اتصال به اینترنت بدون هیچ محدودیتی

جمع‌بندی

استفاده از اکانت ps4 به‌صرفه‌تر از تهیه دیسک‌های فیزیکی است و دردسر نگهداری آن‌ها را نیز ندارید. در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در مورد انواع ظرفیت و اکانت‌های موجود در بازار با شما به اشتراک بگذاریم تا بسته به نیاز و بودجه خود، بهترین ظرفیت را تهیه کنید و از بازی‌کردن لذت ببرید.در نظر داشته باشید که میتوانید  در سایت ریپیر رام آموزش ببینید.

رپرتاژ آگهی

منبع متن: gamefa