امروز قرار است تا به بررسی جدیدترین اثر منتشر شده از سری محبوب Amnesia بپردازیم؛ با نقد و بررسی این اثر همراه گیمفا باشید. سری Amnesia، همواره یکی از تاثیرگذارترین فرنچایزهای موجود در ژانر وحشت بوده و خود زمینه‌ساز خلق بسیاری از بازی‌های ترسناک امروزی شده است و المان‌های موجود در این بازی به شکلی […]

نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker؛ سمفونی وحشت در پناهگاه زیرزمینی

محمدرضا نوروزی
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 16:30
نقد

امروز قرار است تا به بررسی جدیدترین اثر منتشر شده از سری محبوب Amnesia بپردازیم؛ با نقد و بررسی این اثر همراه گیمفا باشید.

سری Amnesia، همواره یکی از تاثیرگذارترین فرنچایزهای موجود در ژانر وحشت بوده و خود زمینه‌ساز خلق بسیاری از بازی‌های ترسناک امروزی شده است و المان‌های موجود در این بازی به شکلی دست و پاشکسته در دیگر عناوین ترسناک دیده می‌شود.

با وجود آن که یکی، دو نسخه‌ی اخیر این بازی، با وجود ارائه‌ی یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده نتوانست به مانند The Dark Descent تجربه‌ای منحصر به فرد را رقم بزند، استودیوی Frictional Games تصمیم گرفت تا با ایجاد تغییراتی در گیم‌پلی و حال و هوای اثر تحولاتی حول محور اثر ایجاد کند.

اما آیا The Bunker توانسته انتظارات طرفداران این ژانر را برآورده کند و در نهایت شاهد یک تجربه‌ی ترسناک جذاب هستیم؟ در ادامه قرار است تا به این سوالات پاسخ دهیم.

PC ، Playstation ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، بازی ویدیویی ، مقالات بازی ، نقد و بررسی بازی
Amnesia: The Bunker, Frictional Games

منبع متن: gamefa