گزارشات قبلی از بازی Everwild تایید کرده بودند که توسعه روی این بازی به مشکل خورده در سال ۲۰۲۰ و پس از جدایی کارگردان قبلی‌اش ریبوت شده است. تقریبا چهار سال از معرفی بازی Everwild گذشته، اما هنوز پاسخ قاطعی در مورد این سوال که این بازی دقیقا چه ماهیتی خواهد داشت نداریم. با وجود […]

شایعه: Everwild بیشتر شبیه Viva Pinata است تا یک بازی بقا

آرش بوالحسنی
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 17:55
شایعه:

گزارشات قبلی از بازی Everwild تایید کرده بودند که توسعه روی این بازی به مشکل خورده در سال ۲۰۲۰ و پس از جدایی کارگردان قبلی‌اش ریبوت شده است.

تقریبا چهار سال از معرفی بازی Everwild گذشته، اما هنوز پاسخ قاطعی در مورد این سوال که این بازی دقیقا چه ماهیتی خواهد داشت نداریم. با وجود اینکه چیزی که به هنگام معرفی از بازی Rare دیدیم زیبا بود، ورای اشارات مبهم به اینکه این بازی یک اثر در ژانر بقا خواهد بود (یا شامل المان‌های ژانر بقا خواهد شد)، هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه Everwild چگونه عنوانی خواهد بود در دست نیست.

البته گزارشات افشا کرده‌اند که خود استودیوی Rare هم نتوانسته در طول روند طولانی Everwild جهت مشخصی را برای این بازی اتخاذ کند. این توسعه‌دهنده حتی روند توسعه بازی را پس از جدایی کارگردان قبلی آن ریبوت کرد. از زمان آن ریبوت به نظر می‌رسد که این بازی سبک و سیاق متفاوتی را نسبت به نیت اولیه دارد.

به گفته خبرنگار VGC یعنی اندی رابینسون (Andry Robinson) که به تازگی در توئیتر خود در مورد بازی Rare صحبت کرد، Everwild ممکن است که برخلاف نمایش‌های اولیه یک بازی در ژانر بقا نباشد. در عوض به نظر می‌رسد که این بازی المان‌هایی را از بازی ایکس باکس ۳۶۰ استودیوی Rare یعنی Viva Pinata قرض گرفته است.

در حالی که رابینسون نگفته که این المان‌ها دقیقا چه خواهد بود، اما Viva Pinata اثری با وجود المان‌های شبیه‌ساز زیاد است. بخش زیادی از آن بازی در مورد باغبانی و احیای مکان‌های ترک شده است. اینکه دقیقا Everwild چه جوانبی از آن بازی را قرض خواهد گرفت مشخص نیست.

حوالی زمانی که گزارشات در مورد ریبوت Everwild منتشر شدند، رئیس Xbox Game Studios یعنی مت بوتی (Matt Booty) گفت که این ادعاها کمی اغراق‌شده هستند. البته گزارشات بعدی گفته‌اند که روند توسعه این بازی حقیقتا آشفته است.

طبق شایعات و گزارشات اخیر، به دنبال ریبوت توسعه Everwild در سال ۲۰۲۰، این بازی یک پنجره عرضه ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است.

PC ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Everwild, Microsoft, Rare, Viva Pinata

منبع متن: gamefa