در حال حاضر بیش از ۱ میلیون نفر در دنیا وجود دارند که مبارزات خیابانی خود را به دنیای مجازی و Street Fighter 6 کشانده‌اند. اگرچه بازی مبارزه‌ای جدید کپکام (Capcom) نتوانست در اولین هفته عرضه، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا شکست دهد اما با این حال […]

تعداد بازیکنان Street Fighter 6 از ۱ میلیون نفر گذشت

امیرحسین نصرتی
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 18:12
تعداد

در حال حاضر بیش از ۱ میلیون نفر در دنیا وجود دارند که مبارزات خیابانی خود را به دنیای مجازی و Street Fighter 6 کشانده‌اند.

اگرچه بازی مبارزه‌ای جدید کپکام (Capcom) نتوانست در اولین هفته عرضه، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا شکست دهد اما با این حال باز هم شروعی فوق‌العاده قدرتمند تجربه کرده است. طبق اعلام حساب ژاپنی بازی، Street Fighter 6 تاکنون موفق به جذب بیش از ۱ میلیون بازیکن در سرتاسر دنیا شده و آمار فروش کل مجموعه را به رقم بالای ۵۰ میلیون نسخه رسانده است.

جالب است بدانید این آمار، از سوم ماه ژوِئن یعنی دو روز پیش محاسبه شده‌اند و دستیابی به جذب یک میلیون بازیکن توسط این عنوان در چنین مدت زمانی، اتفاق بسیار بزرگی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که Street Fighter 5، بازی قبلی مجموعه، از تاریخ ۱۶ فوریه الی ۳۱ مارس (یک ماه و نیم) تنها ۱.۴ میلیون نسخه فروخته بود. با توجه به عملکرد فوق‌العاده Street Fighter 6، به‌نظر می‌رسد انتظارات کپکام درباره فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه‌ای این بازی، به واقعیت بپیوندد.

Street Fighter 6 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. گیمفا در نقد و بررسی خود از این عنوان آن را «جدیدترین کلاس درس کپکام برای بازی‌سازی» توصیف کرده است.

منبع: GamingBolt

Nintendo ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Capcom, PC, ps5, Street Fighter 6, Xbox Series X/S

منبع متن: gamefa