یکی از کارگردانان عنوان Final Fantasy 7 Rebirth می‌گوید که این بازی طوری ساخته شده است که افرادی که نسخه‌ی پیشین را تجربه نکرده‌اند هم بتوانند از آن لذت ببرند. اندکی پس از انتشار خبر مربوط به اهمیت سرنوشت تمامی شخصیت‌ها در پیش‌برد داستان بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix) گفته‌ی یکی دیگر از اعضای گروه […]

کسانی که Final Fantasy 7 Remake را بازی نکرده‌اند هم از Rebirth لذت می‌برند

امیرعلی قربان‌پور
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 20:40
کسانی

یکی از کارگردانان عنوان Final Fantasy 7 Rebirth می‌گوید که این بازی طوری ساخته شده است که افرادی که نسخه‌ی پیشین را تجربه نکرده‌اند هم بتوانند از آن لذت ببرند.

اندکی پس از انتشار خبر مربوط به اهمیت سرنوشت تمامی شخصیت‌ها در پیش‌برد داستان بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix) گفته‌ی یکی دیگر از اعضای گروه سازنده را منتشر کرده است. موتومو توریاما (Motomu Toriyama) که از کارگردانان Final Fantasy 7 Rebirth محسوب می‌شود، می‌گوید افرادی که Final Fantasy 7 Remake را تجربه نکرده‌اند هم به اندازه‌ی سایرین از دنباله‌ی آن لذت خواهند برد.

اقداماتی انجام داده‌ایم تا بازیکنانی که فرصت تجربه‌ی بازی نخست را نداشتند، هنگام تجربه‌ی Final Fantasy 7 Rebirth لذت کامل را ببرند.

موتومو توریاما

هنوز مشخص نیست که منظور او چه اقداماتی است، اما اگر پایان نسخه‌ی پیشین را مد نظر قرار دهیم، سخت می‌توان حالتی را تصور کرد که Final Fantasy 7 Rebirth بتواند روایتی مستقل را ارائه بدهد که دانستن وقایع بازی قبل پیش‌نیاز فهمش نباشد. شاید بتوان انتظار مروری جامع بر اتفاقات گذشته را داشت.

سازندگان به تازگی نیز اعلام کرده بودند که جهان بازی از حیث سازوکارهای نقل مکان، از غنا و آزادی عمل بالایی برخوردار خواهد بود. تهیه‌کننده‌ی بازی، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، همچنین گفت که روند ساخت طبق برنامه پیش می‌رود و اسکوئر انیکس در تلاش است تا تاریخ دقیق عرضه را مشخص کند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخی نامشخص از زمستان سال جاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 7 Rebirth, Square Enix

منبع متن: gamefa