جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و خالق مراسم‌های سامر گیم فست و The Game Awards، در مصاحبۀ جدید خود به کنار رفتن مراسم E3 و مطرح شدن سامر گیم فست اشاره کرد. کیلی در پادکست جدید VGC حاضر شد و به این ادعا که او با مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) آخرین میخ […]

جف کیلی: من E3 را نکشتم، آن‌ها خودکشی کردند

محمد حسین کریمی
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 10:14
جف

جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و خالق مراسم‌های سامر گیم فست و The Game Awards، در مصاحبۀ جدید خود به کنار رفتن مراسم E3 و مطرح شدن سامر گیم فست اشاره کرد.

کیلی در پادکست جدید VGC حاضر شد و به این ادعا که او با مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) آخرین میخ را به تابوت E3 زده است، پاسخ داد. وی توضیح داد که او مستقیماً مسئول مرگ E3 نبوده، بلکه این مراسم به گونه‌ای خودکشی کرده است. کیلی در این باره گفت:

به عنوان شخصی که برای دو دهه عاشق آن بازه از زمان بود، باید بگویم که از ۱۵ سالگی، E3 قسمتی از زندگی من به شمار می‌رفت. از اولین E3 در سال ۱۹۹۵، من به تمامی کنفرانس‌ها و مراسم‌ها رفتم. من عاشق آن بودم و به نوعی برای من تعریفی از تابستان بود. این رویداد برای من بسیار جذاب بود و از هم پاشیده شدن آن بسیار ناراحتم کرد. من فکر می‌کنم آن‌ها مشکل مرتبط بودن و در سال‌های اخیر، مشکلاتی پیرامون نحوۀ شرکت کردن مخاطبان را داشتند.

من فکر می‌کنم به نوعی E3 خودکشی کرد. من درک می‌کنم که چرا مردم می‌گویند SGF مراسم E3 را کشت، اما در حقیقت من به این دلیل سامر گیم فست را خلق کردم که نشانه‌های سقوط E3 را دیده بودم.

مراسم Summer Game Fest 2023 پنجشنبه، ۱۸ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، نمایشگاه و جشنواره
E3, Geoff Keighley, Summer Game Fest

منبع متن: gamefa