آهنگساز بازی Final Fantasy 16 اعلام کرده است که شمار بالای شخصیت‌ها و آهنگ‌های مخصوص هر یک باعث شده است انتخاب تنها یک آهنگ اصلی برای آلبوم بازی غیر ممکن باشد. ماسایوشی سوکن (Masayoshi Soken) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی Game Informer به ساخت موسیقی بازی می‌پردازد و از دشواری‌های انتخاب آهنگ اصلی می‌گوید. […]

آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد

امیرعلی قربان‌پور
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 11:59
آهنگساز

آهنگساز بازی Final Fantasy 16 اعلام کرده است که شمار بالای شخصیت‌ها و آهنگ‌های مخصوص هر یک باعث شده است انتخاب تنها یک آهنگ اصلی برای آلبوم بازی غیر ممکن باشد.

ماسایوشی سوکن (Masayoshi Soken) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی Game Informer به ساخت موسیقی بازی می‌پردازد و از دشواری‌های انتخاب آهنگ اصلی می‌گوید. بازی‌های نسخه‌های پیشین مجموعه‌ی Final Fantasy، از نسخه‌ی ۱۴ با آهنگ Shadowbringers که ساخته‌ی خود سوکن بود گرفته تا نسخه‌ی ۱۳ با آهنگ Promise، آهنگ‌های اصلی به‌یادماندنی‌ای داشتند. با این حال، او می‌گوید که برگزیدن تنها یک قطعه به عنوان آهنگ اصلی آلبوم موسقی بازی پیش رو دشوار است.

به گفته‌ی سوکن، Final Fantasy 16 به همه‌ی شخصیت‌ها، از جمله ایکون‌ها (Eikon) و روابطشان با یکدیگر، با تمرکز می‌پردازد. حال، انتخاب تنها یک آهنگ اصلی ممکن است سایرین را کم‌اهمیت جلوه دهد. بنابراین، او تصمیم گرفته است که چندین قطعه را با این عنوان معرفی کند.

توضیحات او به شرح زیر است:

صحبت کردن درباره‌ی آهنگ اصلی Final Fantasy 16 و انتخاب آن سخت است. شما نمی‌توانید تنها یک قطعه را به عنوان آهنگ اصلی انتخاب کنید، زیرا Final Fantasy 16 درباره‌ی شخصیت‌ها و ایکون‌هایی مهم و برجسته است. روابط آن‌ها با یکدیگر نیز اهمیت دارد. ما همه‌ی این موارد را مهم می‌شماریم، پس تنها یکی‌شان را پررنگ‌تر از سایرین نمی‌کنیم، بلکه به تک‌تکشان اهمیتی یکسان می‌بخشیم. بنابراین، می‌توان گفت که قطعه‌های زیاد و مختلفی آهنگ‌های اصلی آلبوم موسیقی بازی به حساب خواهند آمد.

ماسایوشی سوکن

همچنین، گفتنی است که اسکوئر انیکس (Square Enix) یک قطعه را برای بازاریابی Final Fantasy 16 منتشر کرده است که Moongazing (به ژاپنی Tsuki Wo Miteita) نام دارد. سراینده و خواننده‌ی آن نیز کنشی یونزو (Kenshi Yonezu) است، اما مشخص نیست که این قطعه در بازی اصلی وجود خواهد داشت یا خیر.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 16, Square Enix

منبع متن: gamefa