کارگردان مبارزات بازی Final Fantasy 7 Rebirth یعنی تروکی اندو (Teruki Endo) درباره‌ی تغییرات این بخش از بازی نسبت به گذشته مواردی را را مطرح کرده است. شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به منتشر کردن سخنان اعضای مختلف گروه سازنده درباره‌ی دومین بخش از سه‌گانه‌ی Final Fantasy 7 Remake ادامه می‌دهد. در جدیدترین اقدام، این […]

مبارزات Final Fantasy 7 Rebirth شامل یاران جدید و همکاری بیش‌تر با آنان خواهد بود

امیرعلی قربان‌پور
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 12:11
مبارزات

کارگردان مبارزات بازی Final Fantasy 7 Rebirth یعنی تروکی اندو (Teruki Endo) درباره‌ی تغییرات این بخش از بازی نسبت به گذشته مواردی را را مطرح کرده است.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به منتشر کردن سخنان اعضای مختلف گروه سازنده درباره‌ی دومین بخش از سه‌گانه‌ی Final Fantasy 7 Remake ادامه می‌دهد. در جدیدترین اقدام، این شرکت به سراغ کارگردان مبارزات رفته و تغییرات اعمال شده بر این بخش از بازی را از او جویا شده است.

تروکی اندو در این باره می‌گوید:

هم‌رزمان جدیدی به شما خواهند پیوست. بازیکنان نیز نسبت به گذشته، همکاری نزدیک‌تر با گروه خود خواهند داشت.

تروکی اندو

بخش نخست گفته‌ی او با توجه به اینکه کلاود (Cloud) و همراهانش پس از ترک میدگار (Midgar) با وینسنت ولنتاین (Vincent Valentine)، کِیت سیث (Cait Sith)، یوفی کیساراگی (Yuffie Kisaragi) و سید (Cid) مواجه می‌شوند، بدیهی به نظر می‌رسد. با این حال، ممکن است منظور از «همرزمان» شخصیت‌های غیر قابل کنترل دیگری نظیر سفیروث (Sephiroth) باشد که در مبارزات به بازیکن کمک می‌کنند. همکاری نزدیک‌تر با گروه نیز احتمالاً به روش‌های جدید نبرد اشاره دارد. شاید حمله‌های جمعی، ترکیب جدید حملات یا شخصی‌سازی حرکات یاران به بازی اضافه شود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخی نامشخص از زمستان ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. همچنین، اگرچه این بازی دومین نسخه از سه‌گانه است، سازندگان به تازگی اعلام کرده بودند که بازیکنان تازه‌وارد نیز می‌توانند از آن لذت کامل را ببرند.

PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 7 Rebirth, Square Enix

منبع متن: gamefa