در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم The Expendables 4 شاهد تلاش‌های سیلوستر استالونه برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم هستیم.

نخستین تریلر The Expendables 4 منتشر شد | جنگ جهانی سوم با چاشنی مگان فاکس

ایلیا عسگری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 23:20
نخستین

در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم The Expendables 4 شاهد تلاش‌های سیلوستر استالونه برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم هستیم.

مجموعه فیلم‌های The Expendables (بی‌مصرف‌ها) یکی از فرنچایزهای محبوب ژانر اکشن سینما به شمار می‌روند که با کنار هم قرار دادن ستارگان قدیمی و جدید مشهور این ژانر، لحظاتی جذاب و هیجان‌انگیز را برای مخاطبینشان به ارمغان آورده‌اند. فرنچایزی که تاکنون ۳ فیلم از آن طی سال‌های گذشته در سینما اکران شده و حال نوبت به فیلم چهارم رسیده است که دست بر روی وقایعی جدید با شخصیت‌هایی تازه گذاشته است.

فیلم The Expendables 4 روایت‌گر تنش همیشگی میان کشورهای روسیه و ایالات متحده آمریکا می‌باشد که حال به بیشترین حد خود رسیده و دنیا در شرف آغاز جنگ جهانی سوم قرار گرفته است. جنگ جهانی‌ای که پای موشک‌های هسته‌ای را به داستان باز کرده و این مسئله می‌تواند زندگی بشریت را برای همیشه پایان دهد. با این حال گروه بی‌مصرف‌ها به رهبری بارنی راس برای آخرین‌بار کنار یکدیگر جمع خواهند شد تا این تهدید بالقوه را خنثی نمایند.

در ادامه می‌توانید شاهد نخستین تریلر منتشر شده از این فیلم باشید که شخصیتی جدید با هنرنمایی مگان فاکس را نیز وارد داستان کرده است.

فیلم The Expendables 4 به کارگردانی اسکات وا که از ستارگان مشهوری همچون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار و فیفتی سنت بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
Expendables 4, سینما, فیلم

منبع متن: gamefa