سرپرست آهنگ‌سازی بازی Final Fantasy 7 Rebirth، کیجی کاواموری (Keiji Kawamori)، به آلبوم موسیقی این عنوان نقش‌آفرینی و قطعه‌های حاضر در آن پرداخته است. شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پس از پرداختن به داستان، همراهان پروتاگونیست و شیوه‌ی کاوش در دنیای بازی، بخش جدید سخنان سازندگان نسخه‌ی دوم سه‌گانه‌ی Final Fantasy 7 Remake را منتشر […]

موسیقی Final Fantasy 7 Rebirth شامل قطعات جدید و قدیمی می‌شود

امیرعلی قربان‌پور
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 16:18
موسیقی

سرپرست آهنگ‌سازی بازی Final Fantasy 7 Rebirth، کیجی کاواموری (Keiji Kawamori)، به آلبوم موسیقی این عنوان نقش‌آفرینی و قطعه‌های حاضر در آن پرداخته است.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پس از پرداختن به داستان، همراهان پروتاگونیست و شیوه‌ی کاوش در دنیای بازی، بخش جدید سخنان سازندگان نسخه‌ی دوم سه‌گانه‌ی Final Fantasy 7 Remake را منتشر کرده و این بار به سراغ سرپرست آهنگ‌سازی بازی یعنی کیجی کاواموری رفته است. او می‌گوید که نسخه‌ی Rebirth علاوه بر آهنگ‌های جدید و مخصوص به خود، نسخه‌ی ویرایش‌شده‌ی قطعاتی آشنا از آلبوم عنوان ۲۰۲۰ را هم شامل خواهد شد.

قطعات زیادی را برای Final Fantasy 7 Rebirth ساخته‌ایم، اما قطعاتی از آلبوم Final Fantasy 7 Remake را هم از نو تنظیم می‌کنیم.

کیجی کاواموری

پیام پیشین سازندگان توسط تروکی اندو (Teruki Endo)، کارگردان مبارزات بازی، منتشر شد و به سازوکار مبارزات بازی و همکاری بیش‌تر بازیکنان با یاران خود مربوط می‌شد. پیش‌تر هم موتومو توریاما (Motomu Toriyama)، یکی از کارگردانان این عنوان، به لذت‌بخش بودن بازی برای تازه‌واردان پرداخته بود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخی نامشخص از زمستان ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 7 Rebirth, Square Enix

منبع متن: gamefa