استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games) تریلر داستانی جدیدی از بازی Remnant 2 منتشر کرده است که در آن شاهد اسلحه و باس‌های جدید هستیم. گانفایر گیمز تاکنون تاریخ انتشار دقیق بازی Remnant 2 را اعلام نکرده است. با این حال بازیکنانی که نسخه اول این فرانچایز را در سال ۲۰۱۹ تجربه کرده‌اند، منتظر دریافت جزئیات […]

تریلر جدید Remnant 2 به نمایش باس و سلاح‌های جدید می‌پردازد

مهدی مصطفایی
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 16:31
تریلر

استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games) تریلر داستانی جدیدی از بازی Remnant 2 منتشر کرده است که در آن شاهد اسلحه و باس‌های جدید هستیم.

گانفایر گیمز تاکنون تاریخ انتشار دقیق بازی Remnant 2 را اعلام نکرده است. با این حال بازیکنانی که نسخه اول این فرانچایز را در سال ۲۰۱۹ تجربه کرده‌اند، منتظر دریافت جزئیات جدیدی از آن هستند. بازیکنان داستان این دنباله را از جایی آغاز خواهند کرد که Ward 13 و زمین به تازگی از تهاجم The Root نجات یافته‌اند و در حال بازسازی هستند. با این حال The Root هنوز کاملا شکست نخورده است و بازیکنان باید با کنترل قهرمانان داستان، دوباره آن را شکست دهند.

در تریلر جدید Remnant 2 می‌توانیم چندین سلاح از جمله شمشیر، تبر پرتابی، تفنگ، مسلسل و حتی کمان را مشاهده کنیم. بازیکنان می‌توانند سلاح خود را به شیوه‌های گوناگونی ارتقا دهند و ظاهر آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. در این تریلر جدید می‌توانیم چند باس خطرناک جدید را ببینم. بازیکنان برای کشتن این باس‌ها و سایر دشمنان می‌توانند از مهارت‌های آرکی‌تایپ خود استفاده کنند که به آن‌ها توانایی‌های ویژه‌ای متناسب با هر کلاس خواهد داد؛ برای مثال کلاس Handler می‌تواند به سگ همراه خود دستوراتی بدهد یا کلاس Gunslinger تیراندازی سریع‌السیر داشته باشد.

بازی Remnant 2 قرار است در تابستان امسال روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

دانلود ۱۰۸۰
دانلود ۷۲۰
PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی
Gearbox, Gunfire Games, Remnant 2

منبع متن: gamefa