به گفته‌ی استودیوی ان سی سافت (NCSoft)، عنوان رایگان Throne and Liberty که در سبک نقش‌آفرینی MMO قرار دارد، در سامر گیم فست (Summer Game Fest) نمایش خواهد داشت. این رویداد امروز، ۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. سازندگان به استثنای اشاره به بتای محدود بازی که پیش‌تر برای بازیکنان کره‌ای برگزار شد، […]

بازی Throne and Liberty در سامر گیم فست ۲۰۲۳ نمایش خواهد داشت

امیرعلی قربان‌پور
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 16:40
بازی

به گفته‌ی استودیوی ان سی سافت (NCSoft)، عنوان رایگان Throne and Liberty که در سبک نقش‌آفرینی MMO قرار دارد، در سامر گیم فست (Summer Game Fest) نمایش خواهد داشت.

این رویداد امروز، ۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. سازندگان به استثنای اشاره به بتای محدود بازی که پیش‌تر برای بازیکنان کره‌ای برگزار شد، تا کنون جزئیات چندانی را از Throne and Liberty منتشر نکرده‌اند. قرار است که با عنوانی رایگان و چندپلتفرمه در سبک نقش‌آفرینی MMO طرف باشیم. همچنین، هنوز مشخص نیست که این بازی از تجربه‌ی میان‌پلتفرمی بخش چندنفره یا انتقال پیشرفت به نسخه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند یا خیر.

آمازون گیمز (Amazon Games)، ناشر بازی، به تازگی در نشر چند بازی هم‌سبک مشارکت داشته است. جدا از بازی New World که خود این شرکت مسئول ساختش نیز بود، عنوان Lost Ark هم زیر نظر این ناشر در غرب منتشر شد و شمار قابل توجهی از بازیکنان را به خود جذب نمود.

ان سی سافت همچنین انتشار عنوانی دیگر با اسم رمز Project LLL را در برنامه دارد؛ بازی‌ای که قرار است جهان‌آزاد و در سبک تیراندازی سوم‌شخص چندنفره باشد. این بازی نیز برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Amazon Games, NCSoft, Summer Game Fest, Throne and Liberty

منبع متن: gamefa