امسال قرار است سال فوق‌العاده برای طرفداران ژانر فایتینگ باشد. پس از موفقیت اخیر Street Fighter 6، زمان برای نمایشی خونین از سوی Mortal Kombat 1 فرا رسیده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت Mortal Kombat 1 قصد دارد تا خشونت مشهور این سری را به سطح جدیدی برساند. این بازی هم‌چنین حقه‌های جدیدی را در […]

تریلر گیم‌پلی Mortal Kombat 1 در جریان Summer Game Fest منتشر شد

آرش بوالحسنی
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 22:53
تریلر

امسال قرار است سال فوق‌العاده برای طرفداران ژانر فایتینگ باشد. پس از موفقیت اخیر Street Fighter 6، زمان برای نمایشی خونین از سوی Mortal Kombat 1 فرا رسیده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت Mortal Kombat 1 قصد دارد تا خشونت مشهور این سری را به سطح جدیدی برساند. این بازی هم‌چنین حقه‌های جدیدی را در این زمینه در چنته دارد. در تریلر گیم‌پلی زیر، NetherRealm Studios از سیستم Kameo Fighters جدید پرده‌بردای کرده است. این سیستم به شما اجازه خواهد داد تا از مبارزان دیگر در طول مبارزه برای کمک استفاده کنید، اما این مبارزها کاملا قابل بازی نیستند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰p
دانلود ۱۰۸۰p

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد. خریداران نسخه Premium و Kollector به این بازی پنج روز زودتر دسترسی خواهند داشت.

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Mortal Kombat 1, NetherRealm Studios, WB Games

منبع متن: gamefa