استودیوی نئوویز (Neowiz) در طی رویداد Summer Game Fest 2023، علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی Lies of P، تریلر جدیدی از گیم‌‎پلی این عنوان را منتشر کرد. بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Lies of P در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس […]

تاریخ عرضه بازی Lies of P مشخص شد؛ انتشار تریلری جدید از گیم‌پلی

محسن رضوی فر
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 23:28
تاریخ

استودیوی نئوویز (Neowiz) در طی رویداد Summer Game Fest 2023، علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی Lies of P، تریلر جدیدی از گیم‌‎پلی این عنوان را منتشر کرد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Lies of P در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین دموی رایگان این اثر هم‌اکنون بر روی همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

بازی Lies of P با ارائه نگاهی دیگر به برداشت گوتیک‌وار خود از داستان پینوکیو اثری امیدوارکننده به نظر می‌رسد و در جدیدترین تریلر خود بخش‌هایی از مبارزات، دشمنان مختلف، انواع سلاح‌ها، مکان‌های مختلف و موارد دیگر را به نمایش می گذارد. در پایان شما را به تماشای تریلر جدید این اثر دعوت می‌کنیم.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی
Lies of P, Neowiz, Summer Game Fest, Summer Game Fest 2023

منبع متن: gamefa