در جریان مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest)، شرکت کپکام (Capcom) با انتشار تریلری از نخستین رویداد مشترک بازی Exoprimal رونمایی کرد. مجموعه‌ی Monster Hunter شرکت کپکام به تازگی رویکردی سرویس‌محور را در پیش گرفته است و عرضه‌ی محتوای جدید برای آن شامل رویدادهایی مشترک با مجموعه‌های دیگر بوده است. بازی نزدیک به […]

ویدیو: رویداد مشترک Exoprimal و Street Fighter 6 معرفی شد

امیرعلی قربان‌پور
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 23:31
ویدیو:

در جریان مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest)، شرکت کپکام (Capcom) با انتشار تریلری از نخستین رویداد مشترک بازی Exoprimal رونمایی کرد.

مجموعه‌ی Monster Hunter شرکت کپکام به تازگی رویکردی سرویس‌محور را در پیش گرفته است و عرضه‌ی محتوای جدید برای آن شامل رویدادهایی مشترک با مجموعه‌های دیگر بوده است. بازی نزدیک به انتشار Exoprimal نیز به نظر الگوی مشابهی را پیش خواهد گرفت. حال، جزئیات یکی از این رویدادهای مشترک مشخص شده است.

به گفته‌ی کپکام، نخستین رویداد بازی Exoprimal پس از عرضه محتوایی از بازی تازه‌منتشرشده‌ی Street Fighter 6 را در خود دارد. در این رویداد که پاییز آغاز می‌شود، شخصیت‌های ریو (Ryu) و گیله (Guile) به این عنوان تیراندازی می‌آیند. تریلر منتشرشده از آن نیز در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

بازی Exoprimal در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی همزمان با عرضه به سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) اضافه می‌شود.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Capcom, Exoprimal, Street Fighter 6, Summer Game Fest

منبع متن: gamefa