در جریان رویداد Summar Game Fest 2023، شرکت Bandai Namco از گیم‌پلی بازی اکشن ماجرایی جدید خود یعنی Sand Land رونمایی کرد. سری Sand Land توسط خالق Dragon Ball خلق شده است. این ناشر گفته که بازیکنان در Sand Land در نقش شخصیت‌های Fiend Prince و Beelzebub بازی خواهند کرد و برای نجات سرزمین Sand […]

تریلر گیم‌پلی Sand Land از سوی Bandai Namco منتشر شد

آرش بوالحسنی
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 23:32
تریلر

در جریان رویداد Summar Game Fest 2023، شرکت Bandai Namco از گیم‌پلی بازی اکشن ماجرایی جدید خود یعنی Sand Land رونمایی کرد. سری Sand Land توسط خالق Dragon Ball خلق شده است.

این ناشر گفته که بازیکنان در Sand Land در نقش شخصیت‌های Fiend Prince و Beelzebub بازی خواهند کرد و برای نجات سرزمین Sand Land ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند. جدا از این تریلر اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس قرار نگرفته است، اما Bandai Namco گفته که پروژه Sand Land بازیکنان را به جهان، شخصیت‌ها و وسایل نقلیه Sand Land از مدیوم‌های مختلف معرفی خواهد کرد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰p
دانلود ۱۰۸۰p

بازی Sand Land در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای ندارد، اما این بازی برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC از طریق استیم منتشر خواهد شد.

PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Bandai Namco, SAND LAND

منبع متن: gamefa