گیم‌پلی اخیراً منتشر شده از Warhaven به نمایش مبارزات و شخصیت‌های قابل بازی جدید این عنوان می‌پردازد. به تازگی و طی مراسم Summer Game Fest 2023، تریلر جدیدی از عنوان PvP و رایگانِ Warhaven منتشر شد. در ویدیوی جدید می‌توانیم شاهد مبارزات ۱۶v16 این عنوان باشیم که طی آن دو گروه در حالی به نبرد […]

تریلر جدیدی از گیم‌پلی مبارزات قرون وسطی بازی Warhaven منتشر شد

امیرحسین نصرتی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 00:08
تریلر

گیم‌پلی اخیراً منتشر شده از Warhaven به نمایش مبارزات و شخصیت‌های قابل بازی جدید این عنوان می‌پردازد.

به تازگی و طی مراسم Summer Game Fest 2023، تریلر جدیدی از عنوان PvP و رایگانِ Warhaven منتشر شد. در ویدیوی جدید می‌توانیم شاهد مبارزات ۱۶v16 این عنوان باشیم که طی آن دو گروه در حالی به نبرد با یکدیگر می‌پردازند که در پس زمینه آهنگ “Keep on Fighting” از Tribal Blood پخش می‌شود.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده و دریافت کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

Warhaven  که توسط Nexon Korea ساخته می‌شود، قرار است در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری از طریق پلتفرم استیم در حالت دسترسی زودهنگام قرار بگیرد. ویدیوی بالا نگاهی کوتاه و سریع از برخی از شخصیت‌های قابل‌بازی این عنوان به نمایش می‌گذارد که شامل سربازها و Immortalها می‌شوند. هر شخصیت، قابلیت‌های منحصربفردی دارد که می‌تواند از آن‌ها در نبردها استفاده کند و زمانی که قدرت‌های جادویی برای از پا درآوردن دشمنان کافی نبود، شما می‌توانید قدمی به عقب برداشته و با استفاده از نیزه، سپر و شمشیر به مبارزه بپردازید.

گیم‌پلی بالا همچنین شامل نمایشی از Hush، شخصیتی آدمکش که متخصص برهم زدن استراتژی دشمنان است، می‌شود. این کاراکتر قبلاً و در اوپن بتای سال ۲۰۲۰ این عنوان، قابل‌بازی نبود. همچنین Nexon اعلام کرد که دموی Warhaven در Steam Next Fest و طی تاریخ‌های ۱۹ الی ۲۶ ژوئن (۲۹ خرداد تا ۵ تیر) در دسترس خواهد بود. نکته جالب اینکه در این نسخه، سرعتِ مبارزات و حرکات سریع‌تر شده‌اند؛ بنابراین احتمالاً گیم‌پلی هیجان‌انگیزتری را تجربه خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتر از Warhaven در رویدادهای Future Games Show در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) و PC Gaming Show در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

PC ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Nexon Korea, PC, Summer Game Fest 2023, Warhaven

منبع متن: gamefa